Miguel
beagle
Keskustelu Head-Williams-Schumacher
Williamsin motorhome.
Monzan GP:n jälkeen Williamsin tallin sisällä käytiin varsin kiihkeäsävyinen keskustelu. Varikkotoimittajamme sai haltuunsa tämän varsin arkaluontoisen keskustelun tallenteen. Varikkohuhun mukaan Ralf Schumacher olisi kutsunut lehdistön paikalle eikä Frank Williams. Talli kiistää kaiken muun paitsi Frank Williamsin tiedotteen.
PH: Nyt Ralf käydään tämä tiedotustilaisuus sekoilu läpi.
RS: Sopii ...
PH: Frank?
FW: Hmm ...
PH: Mitä ihmettä Ralf sinun pienessä mielessä liikkuu? (Läimäytys?)
RS: Michael on taas myöhässä!
PH: MITEN IHMEESSÄ MICHAEL liittyy sinun järjestämään tiedotustilaisuuteen?
RS: No, me oltiin sovittu yhteisessä tulevaisuustaktiikkapalaverissä …
PH: MÄ EN KESTÄ ENÄÄ, Frank tule auttamaan, potkitaan tämä jätkä heti ulos tallista.
FW: No, Patrick, ei meidän tarvitse potkia Ralfia ulos, homma on hoidossa toistaiseksi.
FW: Jouduin vain antamaan Ralfin takia lehdistötiedotteen suunnitelmaa aiemmin.
PH: ???
PH: SELITYKSIÄ RALF VÄHÄN ÄKKIÄ!
RS: Okei, okei, mun olisi pitänyt puhua ensin teidän kanssa ja sopia, mutta Michaelin
suunnitelma tuntui paremmalta. Häntä ei kyllä vieläkään näy …?
PH: Ei näy kun hän ajaa parasta aikaa tallinsa testiä ihan muualla!
RS: ???
RS: Michaelin piti tulla yhteiseen tiedotustilaisuuteen tänään, jossa mun
oli tarkoitus paljastaa omat tallisuunnitelmat ensi kaudeksi.
FW: Mä sain hetki sitten Ralfilta tällaisen virallisen paperin, jossa hän irtisanoo
sopimuksensa meidän kanssa. Se kyllä sopii mulle.
PH: JA?
RS: Niin, me sovimme Michaelin kanssa, että mä voin kauppoja tekemällä päästä ensi kaudeksi FERRARILLE (nauhalta kuuluu hymyä).
FW: Ja sulla on nimet allekirjoitettuna Ferrarin sopimuksessa?
RS: Noo, siinä on nyt muutama muodollisuus hoitamatta.
RS: Michael sanoi, että Willy on jo sopinut että Michael jää eläkkeelle ja mä tuun tilalle.
RS: Tietysti sillä edellytyksellä, että Michael voittaa mestaruuden tällä kaudella.
RS: Mut kyllä hän sen tekee. Mä olin vähän niin kuin avittamassa asiaa …
PH: Tämähän muuttuu koko ajan mielenkiintoisemmaksi. JATKA …
RS: Tota, mä vähän vihjasin siihen suuntaan meidän uusista renkaista Michaelille
PH: MITÄ, RALF, SÄ OLET PETTÄNYT TALLIN LUOTTAMUKSEN!
PH: NE RENKAAT EIVÄT OLE LAITTOMAT, NE OVAT FIKSUMMAT. FIAN HYVÄKSYMÄT!
PH: SUNKO TAKIA TÄTÄ SOPPAA ON SAATU KEITTÄÄ!!!
RS: No, mä ajattelin, että mikä ettei jos paikka Ferrarilla olisi tarjolla.
RS: Michael sanoi, että heidän talli tarvitsisi jonkun varmistuksen Michaelille.
RS: Taistelu näyttää menevän kireäksi, ja mä tulin heille vähän pelastavaksi enkeliksi.
PH: EIHÄN SULLE VOI EDES ANTAA KENKÄÄ, KUN SÄ OLET TEHNYT SEN ITSE! FRANK!
FW: No, tämä homma on ihan kunnossa.
FW: Ralfilla ei ole sopimusta meille, eikä Ferrarille.
FW: Mä olen sopinut Bernien kanssa, että me emme nosta syytettä heidän renkaista jos hekään eivät nosta.
FW: Sitten mä olen sopinut, että jos saamme Juan-Pablolle mestaruuden, hän saa bonusta.
FW: Tietysti sillä ehdolla, että hän jää vielä vuodeksi talliin. Tästä tulee tietysti budjettiin vaje.
FW: Mutta Ralf ratkaisi sen ongelman irtisanomalla sopimuksensa.
FW: Ralf, sulla ei ole Ferrarilla ensi kaudella paikkaa. Bernie on jo sopinut Michaelin jatkosta.
RS: TÄH?
FW: Jos SÄ haluat jatkaa tallissa, niin sun palkka vaihdetaan Juan-Pablon kanssa.
FW: Ja SÄ TEET kirjallisen sopimuksen vaitiolovelvollisuudesta tallin sisäisistä asioista.
PH: Paitsi että nuo palaverit eivät näytä loppuvan ennen kuin Michael jää oikeasti eläkkeelle.
FW: Juan-Pablo saa mennä jos pääsemme Ronin kanssa sopimukseen.
FW: Ainoa asia, joka meidän pitää keksiä, mikä on tämä ensi vuotta koskeva siirtouutinen.
FW: Niin, onhan näitä nuoria tulokkaita tarjolla, ja sitten tämä tapaus Jacques.
Williamsin motorhome.
Monzan GP:n jälkeen Williamsin tallin sisällä käytiin varsin kiihkeäsävyinen keskustelu. Varikkotoimittajamme sai haltuunsa tämän varsin arkaluontoisen keskustelun tallenteen. Varikkohuhun mukaan Ralf Schumacher olisi kutsunut lehdistön paikalle eikä Frank Williams. Talli kiistää kaiken muun paitsi Frank Williamsin tiedotteen.
PH: Nyt Ralf käydään tämä tiedotustilaisuus sekoilu läpi.
RS: Sopii ...
PH: Frank?
FW: Hmm ...
PH: Mitä ihmettä Ralf sinun pienessä mielessä liikkuu? (Läimäytys?)
RS: Michael on taas myöhässä!
PH: MITEN IHMEESSÄ MICHAEL liittyy sinun järjestämään tiedotustilaisuuteen?
RS: No, me oltiin sovittu yhteisessä tulevaisuustaktiikkapalaverissä …
PH: MÄ EN KESTÄ ENÄÄ, Frank tule auttamaan, potkitaan tämä jätkä heti ulos tallista.
FW: No, Patrick, ei meidän tarvitse potkia Ralfia ulos, homma on hoidossa toistaiseksi.
FW: Jouduin vain antamaan Ralfin takia lehdistötiedotteen suunnitelmaa aiemmin.
PH: SELITYKSIÄ RALF VÄHÄN ÄKKIÄ!
RS: Okei, okei, mun olisi pitänyt puhua ensin teidän kanssa ja sopia, mutta Michaelin
suunnitelma tuntui paremmalta. Häntä ei kyllä vieläkään näy …?
PH: Ei näy kun hän ajaa parasta aikaa tallinsa testiä ihan muualla!
RS: ???
RS: Michaelin piti tulla yhteiseen tiedotustilaisuuteen tänään, jossa mun
oli tarkoitus paljastaa omat tallisuunnitelmat ensi kaudeksi.
FW: Mä sain hetki sitten Ralfilta tällaisen virallisen paperin, jossa hän irtisanoo
sopimuksensa meidän kanssa. Se kyllä sopii mulle.
PH: JA?
RS: Niin, me sovimme Michaelin kanssa, että mä voin kauppoja tekemällä päästä ensi kaudeksi FERRARILLE (nauhalta kuuluu hymyä).
FW: Ja sulla on nimet allekirjoitettuna Ferrarin sopimuksessa?
RS: Noo, siinä on nyt muutama muodollisuus hoitamatta.
RS: Michael sanoi, että Willy on jo sopinut että Michael jää eläkkeelle ja mä tuun tilalle.
RS: Tietysti sillä edellytyksellä, että Michael voittaa mestaruuden tällä kaudella.
RS: Mut kyllä hän sen tekee. Mä olin vähän niin kuin avittamassa asiaa …
PH: Tämähän muuttuu koko ajan mielenkiintoisemmaksi. JATKA …
RS: Tota, mä vähän vihjasin siihen suuntaan meidän uusista renkaista Michaelille
PH: MITÄ, RALF, SÄ OLET PETTÄNYT TALLIN LUOTTAMUKSEN!
PH: NE RENKAAT EIVÄT OLE LAITTOMAT, NE OVAT FIKSUMMAT. FIAN HYVÄKSYMÄT!
PH: SUNKO TAKIA TÄTÄ SOPPAA ON SAATU KEITTÄÄ!!!
RS: No, mä ajattelin, että mikä ettei jos paikka Ferrarilla olisi tarjolla.
RS: Michael sanoi, että heidän talli tarvitsisi jonkun varmistuksen Michaelille.
RS: Taistelu näyttää menevän kireäksi, ja mä tulin heille vähän pelastavaksi enkeliksi.
PH: EIHÄN SULLE VOI EDES ANTAA KENKÄÄ, KUN SÄ OLET TEHNYT SEN ITSE! FRANK!
FW: No, tämä homma on ihan kunnossa.
FW: Ralfilla ei ole sopimusta meille, eikä Ferrarille.
FW: Mä olen sopinut Bernien kanssa, että me emme nosta syytettä heidän renkaista jos hekään eivät nosta.
FW: Sitten mä olen sopinut, että jos saamme Juan-Pablolle mestaruuden, hän saa bonusta.
FW: Tietysti sillä ehdolla, että hän jää vielä vuodeksi talliin. Tästä tulee tietysti budjettiin vaje.
FW: Mutta Ralf ratkaisi sen ongelman irtisanomalla sopimuksensa.
FW: Ralf, sulla ei ole Ferrarilla ensi kaudella paikkaa. Bernie on jo sopinut Michaelin jatkosta.
RS: TÄH?
FW: Jos SÄ haluat jatkaa tallissa, niin sun palkka vaihdetaan Juan-Pablon kanssa.
FW: Ja SÄ TEET kirjallisen sopimuksen vaitiolovelvollisuudesta tallin sisäisistä asioista.
PH: Paitsi että nuo palaverit eivät näytä loppuvan ennen kuin Michael jää oikeasti eläkkeelle.
FW: Juan-Pablo saa mennä jos pääsemme Ronin kanssa sopimukseen.
FW: Ainoa asia, joka meidän pitää keksiä, mikä on tämä ensi vuotta koskeva siirtouutinen.
FW: Niin, onhan näitä nuoria tulokkaita tarjolla, ja sitten tämä tapaus Jacques.