Keskustelua ravinnosta

Örfil

Guest
Fywwen esimerkissä puhuttiin kasvuikäisistä. Täysi-ikäiselle lienee turha turista. Esim. oma isäni on hyvä neuvomaan, mutten juur hänen vinkeistä perusta sen enempää.
Ok, eli välitunnilla olit kontrolloimassa mitä R-kioskilta tuli ostettua.

Älä naurata.

Fyffellä ei ole omia lapsia joten lastenkasvatusteoriat siltä taholta voi heittää täysin roskakoriin.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Fyffellä ei ole omia lapsia joten lastenkasvatusteoriat siltä taholta voi heittää täysin roskakoriin.
Vaikka sinä olet täysin kyvytön hahmottamaan mitään oman välittömän kokemuspiirisi ulkopuolelta tulevaa, ei sama koska automaattisesti kaikkia muita.

Örfil

Guest
Vaikka sinä olet täysin kyvytön hahmottamaan mitään oman välittömän kokemuspiirisi ulkopuolelta tulevaa, ei sama koska automaattisesti kaikkia muita.
Ok. Sä voitit.
FW on maailman paras isä. Mä olen ihan paska faija.

Örfil

Guest
Tehtiin taloudessa rahoituspäätös: ens kesän terassiprojektin lisäksi kesäkuussa paksahtaa vihdoin ja viimein tandooriuuni pihalle: MS1 standard (karvalakkimalli, sopii meille koska vain 2-5 syömässä)

Tilaamme sen toukokuussa.

http://www.thetandoorclayoven.co.uk/Pages/HomeTandoorMS1.aspx

Nyt alkaa naan-leipä muistuttaa alkuperäistä muotoaan. Vesi herahtaa jo kielelle kun katselee jo noita videoita...nam!

Ja veikkaisin että on muuten Pirkkalan ainoa tandooriuuni!

Knoukka

Well-known member
Tehtiin taloudessa rahoituspäätös: ens kesän terassiprojektin lisäksi kesäkuussa paksahtaa vihdoin ja viimein tandooriuuni pihalle: MS1 standard (karvalakkimalli, sopii meille koska vain 2-5 syömässä)

Tilaamme sen toukokuussa.

http://www.thetandoorclayoven.co.uk/Pages/HomeTandoorMS1.aspx

Nyt alkaa naan-leipä muistuttaa alkuperäistä muotoaan. Vesi herahtaa jo kielelle kun katselee jo noita videoita...nam!

Ja veikkaisin että on muuten Pirkkalan ainoa tandooriuuni!
Sehän on pihapiiri sit sitä päähänpotkittavaa ryssää vaille täydellinen!

Knoukka

Well-known member
Tervetuloa ateroimaan! Ilmoita n. viikkoa etukäteen :)
Yösija löytyy, autoa ja kitaroita saa kokeilla. Vaimoa ei.
Pannaan korvan taakse. Noita intialaisia syödessä tuppaa vaan näin aloittelijalla tulemaan suu persettä myöden helläksi!

Örfil

Guest
Pannaan korvan taakse. Noita intialaisia syödessä tuppaa vaan näin aloittelijalla tulemaan suu persettä myöden helläksi!
Jos se ei ole tulista, se ei ole ruokaa :ahem:

Viikko vielä, sitten alkaa ruokataivas Intiassa :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ok, eli välitunnilla olit kontrolloimassa mitä R-kioskilta tuli ostettua.

Älä naurata.
Mitä vittua sä taas höpötät? Oletko syönyt sieniä tai Simonizia?:doubtful:

Mä komppasin seuraavaa tekstiä?

En kyllä ymmärrä niitä vanhempia, jotka antavat kasvuikäisten vetää noita laittilimsoja kaksin käsin. "Kun se sokeri lihottaa." Ei niitä ole pakko joka päivä juoda.
Missä helvetissä tuossa viitataan välitunteihin tai mun kontrolointeihin?

Sä oot ihan vitun sekasin ollut jo pidemmän aikaa. Käy nyt ihmeessä tapaamassa ammattiapua, kun et edes ymmärrä luettua tuon vertaa, vaan vedät omat johtopäätökset ja nekin päin persettä oikein huolella.

Ihme peelo.:nope:

Knoukka

Well-known member
Mitä vittua sä taas höpötät? Oletko syönyt sieniä tai Simonizia?:doubtful:

Mä komppasin seuraavaa tekstiä?

Missä helvetissä tuossa viitataan välitunteihin tai mun kontrolointeihin?

Sä oot ihan vitun sekasin ollut jo pidemmän aikaa. Käy nyt ihmeessä tapaamassa ammattiapua, kun et edes ymmärrä luettua tuon vertaa, vaan vedät omat johtopäätökset ja nekin päin persettä oikein huolella.

Ihme peelo.:nope:
Rassun vastaus Mosselle.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
:confused: Onks täällä menny porukoilla kuukautiset synkrooniin (ja just nyt tulossa/päällä) vai mikä vereslihallavetobuumi foorumilla on valloillaan? :doubtful: *Köh* "Taisteluparien tumpputupa" *ysk&köh*

Örfil

Guest
No, Mossella on "ne" päällä. Itse en ole kommentoinut tarkoituksella viikkoon herran viesteihin mitään provokatiivista. Mutta se ei riitä.

Päätinkin siksi että ens viikolla torstaina poistun MAASTA kahdeksi viikoksi.
Toivottavasti Mr Mosse saa happea sinä aikana...

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
No, Mossella on "ne" päällä. Itse en ole kommentoinut tarkoituksella viikkoon herran viesteihin mitään provokatiivista. Mutta se ei riitä.

Päätinkin siksi että ens viikolla torstaina poistun MAASTA kahdeksi viikoksi.
Toivottavasti Mr Mosse saa happea sinä aikana...
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Se on kyllä huomattu, että kun Racing Jussi yrittää kirjoittaa provoa, niin vastaukseksi tulee joko :D tai :eek: ...joten ei nuo sitten provoa olleet.