Kevään merkkejä

Frentsen

Well-known member
Kaksi varmaa kevänä merkkiä havaittu tänään:

1) Haalarikansa on sulanut esiin lumipeitteen alla. Siellä meni kadulla jos jonkin näköistä piipertäjää kossupullot ja mäyräkoirat käsissään. Lystikkäimmillä kaikista oli tietty joku lystinpitoväline mukana jolla ollaan taas niin hassunhauskoja kaveriporukassa ja tuurilla saadaan vaikka pesää illalla. Yhdellä oli oskiloskooppi. Kai se aikoo sillä jotain hienoja mittauksia tehdä. Niiden mittausten tavoite lienee aika itsestäänselvä.
-Hei beibe, tsekkaa mun siniaalto!
Lycka till! LYCKA TILL!

2) Joka keväinen kusi- ja paskakeskustelu konkretisoitui tänään minun kohdallani niinkin konkreettiseksi, että huomasin yks kaks yllättäin juoksevani helvetin pitkässä kusivanassa. Pomppasin sivuun ja hämmästelin kun se vaan jatkuu ja jatkuu. Neljä kilometriä sitä seuraattuani aloin epäilemään, että ehkä se onkin ihan joku muu keltainen viiva. Näytti kyllä ihan kuselta.

Eli yksi varma kevään merkki nähty tänään!

Mitä muuta? Mitä muuta? Mitä olet nähnyt? Kerro heti!

Frentsen

Well-known member
Haa! Hei täähän olikin hyvä. Nää pitääkin joo numeroida jokainen.

maradona

Resistive User
Sijainti
Me seisotaan hattu kourassa maailman reunalla
Miulle se on aina kevään merkki, kun sähköpostiin alkaa tulla viestejä, joiden sisältö menee jotakuinkin näin:

Hei

Kiitos avointa tehtävää kohtaan osoittamastasi kiinnostuksesta. Olit yksi monista
ansioituneista hakijoista. Joudumme kuitenkin ilmoittamaan, ettei valintamme tällä
kertaa kohdistunut sinuun.
EDIT: Tämä olkoon siis numero 4:eljä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Kevät on se aika, kun masennus nousee pintaan ja pahenee, kun kesä tulee. Onneksi sitten tulee syksy ja helpottaa ainakin vähän. :ahem:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Miulle se on aina kevään merkki, kun sähköpostiin alkaa tulla viestejä, joiden sisältö menee jotakuinkin näin:

EDIT: Tämä olkoon siis numero 4:eljä.
Tuttu tunne :D Itse olen saanut jo muutaman, mutta onneksi olen saanut jo kesätyöpaikankin! :ahem:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Äsken kun kävin lenkillä, tuoksui ekan kerran tänä vuonna keväälle. Vaikka tuli lunta taivaan täydeltä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Alkaa naarasolennot pikkuhiljaa näyttää kevätkiiman merkkejä. Tarviaa kohta ruveta taas kanniskelemaan talikkoa mukana, jotta voi sillä sitten nakella rumimpia takariviin..