Kilpailukykysopimus vuodelle 2017

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Iltaa

Sellaista lähdin tässä yön selkään kyselemään, notta miten kunkin forumistin työpaikalla on järjestetty kilpailukykysopimuksen mukainen, mahdollinen, 24 tunnin työajanpidennys vuodelle 2017?

jjv

Arschloch
Alusta asti oli selvää et kuusi minuuttia työpäivään lisätään. Asiasta käytiin pikapalaveri ja lopulta mä ehdotin että se laitetaan työpäivän alkuun koska porukka tulee nytkin vähintään 6 minuuttia ennen seitsemää töihin ja se sopi kaikille. Silleen jänskää et mä itte en ehdi juuri koskaan bussilla niin aikaisin työmaalle. Saa nähdä missä vaiheessa tulee minuutin-parin myöhästymisistä sanomista.

Työt toki aloitetaan käytännössä vasta seitsemän jälkeen niinku nytkin. Vaatteidenvaihdon ja tupakkatauon jälkeen.

Örfil

Guest
Alusta asti oli selvää et kuusi minuuttia forumpäivään lisätään. Asiasta käytiin pikapalaveri vaimon kanssa ja lopulta mä ehdotin että se laitetaan forumpäivän alkuun koska porukka tulee nytkin vähintään 6 minuuttia ennen seitsemää forumille ja se sopi kaikille. Silleen jänskää et mä itte en ehdi juuri koskaan aamukahvilta niin aikaisin koneelle. Saa nähdä missä vaiheessa tulee minuutin-parin myöhästymisistä banskua.

Postailut toki aloitetaan käytännössä vasta seitsemän jälkeen niinku nytkin. Kahvinkeiton ja burbin tupakkatauon jälkeen.

Sue_me

Well-known member
Ilmeisesti joustoihin tulee -24h ensi vuoden alussa.

airnok

Out of order
Iltaa

Sellaista lähdin tässä yön selkään kyselemään, notta miten kunkin forumistin työpaikalla on järjestetty kilpailukykysopimuksen mukainen, mahdollinen, 24 tunnin työajanpidennys vuodelle 2017?
1kpl arkipyhistä töissä ja loput 16h pekkasista tai lomarahoista.

6min / pvä ratkaisulla ei varmasti tulla ikinä pääsemään mihinkään, ei valtion tavoitteeseen, eikä firman sisällä.

Joppe_001

Well-known member
Sijainti
Tois pual jokkee
Mietittiin tätä tänään sattumalta kahvipöydässä. Kellään ei ollut mitään hajua että onko tällä jotain vaikutusta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Toistaiseksi olen osallistunut kilpailukykysopimukseen menettämällä jokaisesta työpäivästäni arvoilta 0,25 tuntia kuuntelemalla asiakkaiden valitusta Sipilästä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Äkkinäinen vois kuvitella kilpailukyvyn lisääntyvän silleenkin jos tehtäisiin päivän hommat kuusi minuutia lyhyemmässä ajassa. Jäisi sitten kansalaiselle samainen kuusi minuuttia vuorokaudessa enemmän aikaa kuluttaa ansaitsemiaan rahoja ja osaltaan liukastuttaa talouden vetopyöriä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Veikkaan pesukoneen olevan suurempi tehokkuusloikka kuin 6 min pidempään tiskaava työntekijä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Katotaas 21. päivä montako meillä yleensä jatkaa, miten työt jaetaan ja lävähtääkö siihen vielä lomautukset päälle?

Jos aluetta laajennetaan, niin jotenkin mielummin ottaisin Kokkola-Vaasa-Seinäjoki aluetta, kuin Imatra-Lappeenranta. Lähinnä maanteitä ajatellen. Mukavemmat ihmiset Etelä-Karjalassa toki.

Jos siis saa jäädä töihin.:rolleyes:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Katotaas 21. päivä montako meillä yleensä jatkaa, miten työt jaetaan ja lävähtääkö siihen vielä lomautukset päälle?

Jos aluetta laajennetaan, niin jotenkin mielummin ottaisin Kokkola-Vaasa-Seinäjoki aluetta, kuin Imatra-Lappeenranta. Lähinnä maanteitä ajatellen. Mukavemmat ihmiset Etelä-Karjalassa toki.

Jos siis saa jäädä töihin.:rolleyes:
Otahan se Pielisen itäpuolikin, vaikka on paskoja teitä ynnä ihmisiä.