Kimi Räikkönen Häkkisen manttelinperijä?

  • Viestiketjun aloittaja Ville2000
  • Aloituspäivämäärä

Ville2000

Guest
Maailman pikkuformula-luokissa pyörii jos
jonkinlaista yrittäjää tällä hetkellä formula
hullusta,mutta pienestä Suomen maasta.Itse
olen pistänyt lähinnä merkille Englannissa
ajavan Kimi Räikkösen.Nuori mieshän ajelee
voitosta voittoon F3-sarjassa ja mestaruus
on katkolla jo ensi kisassa...
Sensijaan Keken suojateista Hannu Viinikainen
ja Kari Mäenpää eivät ole tietääkseni esittäneet mitään kummosta liekö sitten missä
syy.Kimmo Liimatainen on sensijaan ajanut
hyvin toisessa luokassa...
Minne lie sitten kadonnut parin vuoden takainen lupaus Risto Virtanen?

Itse näen Räikkösessä potentiaalisimman
seuraajan Mika Häkkiselle?Tilanteen tekee
kiehtovaksi se,ettei Kimi kuulu Keken talliin
ja täten joku muu pääsisi nauttimaan suojattinsa menestyksestä,kuin Keke.

Ja jos aattelee tilannetta melko naurettavalta kannalta eli nimen mukaan,niin
omasta mielestä Kimi Raikkonen kuulostaisi
fiksuimmalta tulevissa F1-kisoissa =)

Mika=Kimi
HÄkkiNEN=RÄikköNEN
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ville aivan saman olen pannut merkille minäkin. Todennköisesti lupaavin suomalainen kuljettaja on juuri Räikkönen.
Liimatainen sinnittelee eikä hänkäään huono ole, joten mielenkiintoa riittää vielä pitklälle tulevaisuuteen..
 

DiegoPele

Guest
Keke ei mun käsittääkseni tue Viinikaista/Mäenpäätä kuten häkkistä, he vaan ajavat Keken tallissa. Risto Virtasen löytää mun käsityksen mukaan Japanista, saatan kyllä olla väärässä. Ja näitä uusia lupauksia on mun mielestä tyhmää ruveta vertaamaan Häkkiseen...
 

Hënkka

Guest
Räikkönen ajaa Englannin Formula Renault 2000 -sarjassa.

Täältä löytyy kaikki tarvittava koko kaudesta ja Kimin ylivoimasta. Siinä on se seuraava suomalainen superlahjakkuus.
http://www.manormotorsport.com/manor/frs.htm

Liimataiset ja Mäenpäät ei ole mitään Räikkösen rinnalla. Miehen manageri on muuten sama kuin Jenson Buttonilla, joten suhteet ykkösiin pitäis olla kunnossa. Muita suojatteja sillä managerilla ei ole.
 

Jusa

Guest
Onko muuten niin, että Virtanen ei ole päässyt mihinkään talliin, koska pikaisen tutkailun tuloksena ei Formula Nipponin eikä Japanin F3-sarjan kuljettajalistoilta miehen nimeä löytynyt... mitähän mies mahtaa puuhailla..?

t.Wilpuri
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Niin missäs Risto Virtanen ajaa nykyään?
On kuitenkin JJ, Salon ja Häkän lisäksi ainoa F3-kilpailuita voittanut suomalainen...
Huhuthan kertoivat vuoden alussa Virtasen neuvottlevan sopimuksesta Japanin F3-sarjan huipputiimin kanssa. Mies ei oiken tahtonut Zigenille jäädä...
Kyseessä on kai välivuosi, toivottavasti neuvottelee vielä 5Zigenin kanssa

Joo Räikkösellä näyttää olevan hyvin pullat uunissa. Itse lahjakkaimmaksi nuoreksi suomalaiskuskiksi rankkaan Miku Santavirran joka ajaa tällä kaudella Palmereissa. Mutta kun taustatukea ja sitäkautta rahaa ei ole takana ollenkaan on aivan turha yrittää fykkösiin asti..
Eikös Viinikainen voittanut viime kaudella tuon Adac-Bmw:n jonka tittelissä Liimatainen on kiinni?
Mäenpään ja Viinikaisen suorituksia on hieman vaikea arvioida sillä Team Rosberg ajattaa ainoana tiiminä Renaulttia..
Sääliksi sen sijaan käy Topi Serjalaa jolta loppui rahoitus kesken..sääli tosiaan sillä ei ollut 98 ja 99 kaukana ettei Topi päässyt F3000-sarjaan
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Maailman pikkuformula-luokissa pyörii jos
jonkinlaista yrittäjää tällä hetkellä formula
hullusta,mutta pienestä Suomen maasta.Itse
olen pistänyt lähinnä merkille Englannissa
ajavan Kimi Räikkösen.Nuori mieshän ajelee
voitosta voittoon F3-sarjassa ja mestaruus
on katkolla jo ensi kisassa...
Sensijaan Keken suojateista Hannu Viinikainen
ja Kari Mäenpää eivät ole tietääkseni esittäneet mitään kummosta liekö sitten missä
syy.Kimmo Liimatainen on sensijaan ajanut
hyvin toisessa luokassa...
Minne lie sitten kadonnut parin vuoden takainen lupaus Risto Virtanen?

Itse näen Räikkösessä potentiaalisimman
seuraajan Mika Häkkiselle?Tilanteen tekee
kiehtovaksi se,ettei Kimi kuulu Keken talliin
ja täten joku muu pääsisi nauttimaan suojattinsa menestyksestä,kuin Keke.

Ja jos aattelee tilannetta melko naurettavalta kannalta eli nimen mukaan,niin
omasta mielestä Kimi Raikkonen kuulostaisi
fiksuimmalta tulevissa F1-kisoissa =)

Mika=Kimi
HÄkkiNEN=RÄikköNEN
Vastaan näin 21 vuotta vanhaan postaukseen nostalgian takia että jo 2000 syksyllä jotkut fanit alkoivat pitämään Kimiä Häkkisen seuraajana.
Joka silloin ajoi F3-sarjassa, jossa Kimi vei mestaruuden suvereeniin tyyliin sinä vuonna.
Niin rupesi olemaan nähtävissä formula-maailmassa Kimin lahjakkuus. Joka tuli esille Monzan testeissä syksyllä 2000 Sauberilla. Jossa muunmuassa paikanpäällä oli Schumacher, joka kiinnitti huomiota Monzan testeissä Kimin kierrosaikoihin.
Testien päätteeksi Schumi kysyi jopa että kuka on toi kuski, joka ajoi hyviä kierrosaikoja silloisella Sauberilla.
Jälkeenpäin katsottuna noi testit ehdottomasti olivat tärkeitä Kimin uran aloitukselle, koska onnistui vakuuttamaan Peter Sauberia.
Minkä ansiosta Sauber päätti lopulta pestata Kimin talliinsa, minkä myötä pääsi sitten debytoimaan puolivuotta myöhemmin Sauberilla.
Josta loput on historiaa.
 
Viimeksi muokattu:

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3749
Vastaan näin 21 vuotta vanhaan postaukseen nostalgian takia että jo 2000 syksyllä jotkut fanit alkoivat pitämään Kimiä Häkkisen seuraajana joka silloin ajoi F3-sarjassa, jossa Kimi vei mestaruuden suvereeniin tyyliin sinä vuonna.
Niin rupesi olemaan nähtävissä formula-maailmassa Kimin lahjakkuus. Joka tuli esille Monzan testeissä syksyllä 2000 Sauberilla. Jossa muunmuassa paikanpäällä oli Schumacher, joka kiinnitti huomiota Monzan testeissä Kimin kierrosaikoihin.
Testien päätteeksi Schumi kysyi jopa että kuka on toi kuski, joka ajoi hyviä kierrosaikoja silloisella Sauberilla.
Jälkeenpäin katsottuna noi testit ehdottomasti olivat tärkeitä Kimin uran aloitukselle, koska onnistui vakuuttamaan Peter Sauberia.
Minkä ansiosta Sauber päätti lopulta pestata Kimin talliinsa, minkä myötä pääsi sitten debytoimaan puolivuotta myöhemmin Sauberilla.
Josta loput on historiaa.
Kyllä. Näinhän se oli. Ja ei Kimi pettänyt lainkaan odotuksia. Hieno ura takana, joka jatkuu edelleen. Ferrarilla maailmanmestaruus kaudella 2007, kaksi hopeaa kuljettajien pisteissä (McLaren kaudet 2003 ja 2005), sekä kolme pronssia (Ferrarilla 2008 ja 2018, sekä Lotuksella 2012). 21 GP voittoa kolmessa eri tiimissä (Ferrari, McLaren ja Lotus), sekä 103 podiumia.

Eli Kimi Räikkönen oli ja on kelpo manttelinperijä Mika Häkkiselle.

Jännä ajatella, että Kimi aloitti F1-uransa 20 vuotta sitten, ja ajaa edelleen F1:ssä🏁

kimi-raikkonen-ferrari-celebr-1.jpgkimi-Brazilian-Grand-Prix-2.jpgBrazil-F1-2007-podium-Raikkonen-Massa-Alonso-Foto-Ferrari.jpga72bf007c768b8144c70f474561b94ef.jpg
 
Ylös