Kisaturistiveikkaus 2010

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Vähän olen meinannut, jos laittaisin veikkauksen jäihin. Luultavasti formulaveikkailuja tulee aivan riittävästi ilmankin, ja itse pidän enemmän veikkaamisesta kuin pisteiden laskemisesta. Yritin miettiä jotain hyvää veikkausperiaatetta tähän mutten keksinyt.

Vai haluaako joku välttämättä vielä veikata jämäkuskien maaliinpääsyä? En ole lopullista päätöstä tehnyt ja mielikin saattaa muuttua, jos ideoita tulee.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jään kaipaamaan, nousi viime vuonna suosikikseni. Uusien tallien/kuskien myötä tästä kaudesta olisi voinut tulla entistä mielenkiintoisempi...
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kieltämättä uusien tallien keskinäinen ottelu on yksi alkavan kauden kiinnostuksen kohteista ainakin minulle. Toki koko kisa voi lässähtää heti alkujaan jos a) osa ei ole edes mukana tai b) voimasuhde-erot ovat itsestäänselviä heti alusta.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Yksi asia ainakin on varma jos veikkaus jatkuu, eli kaikki kisat laskettaisiin mukaan tuloksiin. Turhaa vaivaa rinnakkaisista tilastoista. Tarkoitus siinä oli vähentää heikosti menneiden kierrosten merkitystä ja mahdollistaa pärjääminen vaikka joku kisa jäisi välistä. Samantapaisen efektin pystyisi kyllä ujuttamaan myös kisakohtaisiin tuloksiinkin.

Viime vuonna veikkaus oli sinänsä mukavaa, kun takana oli tasaista. Mutta mitä jos vaikkapa USF1 on aina 10sek kärkeä perässä, Lotus 8sek ja Virgin 6sek :eek:
 
Ylös