Bleu
Olivier Bocques Fan Club
1. Kilpailun keskeyttävät kuljettajat (vähintään 5 täytyy nimetä) numerojärjestyksessä.
Järjestys on virallisen listan mukaan tämä:
Vettel, Webber, Button, Hamilton, Alonso, Massa, Schumacher, Rosberg, Räikkönen, Grosjean, di Resta, Hülkenberg, Kobayashi, Perez, Ricciardo, Vergne, Maldonado, Senna, Kovalainen, Petrov, de la Rosa, Karthikeyan, Glock, Pic
2. Keskeyttäneiden kokonaismäärä kilpailussa. Jos nimeää 5 kuljettajaa, määrä voi olla 0-5, muuten nimettävien kuljettajien määrä.
3. Ulosajon tai kolarin seurauksena keskeyttävien kuljettajien määrä, ei saa olla suurempi kuin kohdan 2 vastaus.
4. Viimeisen keskeyttäjän kierrosmäärä. Interlagosissa kilpailun pituus on 71 kierrosta.
Jos kuljettaja korvataan toisella kuljettajalla, veikkaus siirtyy koskemaan uutta kuljettajaa. Jos kuljettaja ei osallistu kilpailuun ollenkaan, jokainen kilpailussa veikannut saa pisteen. Kuljettaja lasketaan osallistuneeksi, jos hän on valmiina lähtöön lämmittelykierrokselle tai odottamassa varikon portilla.
Pistelasku:
1. 1 piste jokaisesta oikein nimetystä tai nimeämättä jättämisestä. Bonuspiste jos alle 10% veikkaajista osuu oikeaan.
2. Piste oikeasta vastauksesta. Miinuspiste, jos keskeyttäneitä on vähintään kolme enemmän kuin vastaus.
3. Piste oikeasta vastauksesta
4. Kaksi pistettä oikeasta vastauksesta, piste kierroksen heitosta.
Kauden tuloksissa tasapisteissä olevat ratkotaan parhaiden yksittäisten
kisatulosten mukaan.
Veikkausaika päättyy perjantaina klo 23.59. Neljä huonointa tulosta jää pois kokonaispisteistä. Veikkaus on aina voimassa kahden kisan ajan, jos ei jätä uutta veikkausta.
Pistetilanne:
SOKO 268
jupla 267
|EdU| 266
Bleu 266
WebSlave 266
Kimika 264
teppoil 262
butt0n1 260
Hawke 258
GeGe 257
Nasty Boy 257
iceman1988 257
jps 249
Timmyh 247
YlPalvO 135
Aziz 123
Zoe 108
Vertti 88
mm2006 84
nob 80
Vellu 64
uuci 33
Jacques 32
JVR 31
Stanleyjub 31
Mehe Rienarsuo 29
Seitsemän kärkinimeä hoitavat veikkauksensa yksityisviestillä. Koska kuulun itse siihen joukkoon, olen lähettänyt oman veikkaukseni nimimerkille Vellu. Muut voivat laittaa omat veikkauksensa minulle.