Tuun Variksella kisaan Salosta jälleen, joten menomatkalle en pysty tarjoamaan kyytiä.Mahdollisesti onnistuu, tosin jos esim. Nipsu on menossa Variksella niin itsekin mieluummin hyppäisin siihen kyytiin![]()
Tuun Variksella kisaan Salosta jälleen, joten menomatkalle en pysty tarjoamaan kyytiä.Mahdollisesti onnistuu, tosin jos esim. Nipsu on menossa Variksella niin itsekin mieluummin hyppäisin siihen kyytiin![]()
Sori, en harrasta tuollaisia leikkejä!Mukkhana. Menen jo perjantaina turkkuseen, joten silloin mahtuu mukaan.
Alustavasti myös mukana (aiheesta sovittu hallituksen kanssa)
edit. jos tuonne pystyy lähtemään niin mielellään kyydin tarpeessa olisin...![]()
Eiköhän me jotain saada järkättyä.Jussi sanoi:Tarjoan kyytiä yhdelle tai vaihtoehtoisesti haen paikkaa isommasta autosta (järkevin vaihtoehto).
olikos alppukin tulossa tampereelta matkaan, ja onko asko lähdössä kisaan?Eiköhän me jotain saada järkättyä.
Mut tuntien mä voin tulla matkaan mistä tahansa väliltä Tulimaa-Saariselkä, joten en ole varma vielä kyydeistä.olikos alppukin tulossa tampereelta matkaan
Itse viime vuonna D-finaalin häntäpäässä. Jos siitä yrittäisi edes hieman parantaa.Jollei joku puolentoista kympän autotuuri lyö turpaan, niin Digin vauhti riittänee kärkeen. Itse ehkä kympän hitaampana tavoittelen podiumia, mutuilen että ainakin Nastyn kanssa saatamme olla melko samoissa kierrosajoissa. Kotietu tasoittaa sitä taistelua. Wope kanssa ihan kärkitaistossa mukana ja jos joku vielä niin kenties Haikki lähimpänä... Jännää tulee.
Rataprofiili vielä kysymysmerkki, toivottavasti ei liian simppeli.
Kalusto on eri, mutta samaa merkkiä ja mallia, uudempaa vuosimallia vaan. Vääntöä ehkä uusista koneista johtuen paremmin, kytkin toimii paremmin ja käynti on pehmeää, eikä penkit tärise kovillakaan RPM:llä niin vitusti, että karstat irtoaa keuhkoista.onkos jossain nähtävillä rataprofiilia ennen kisaa? vois olla ihan kiva meinaan....
niin ja onkos kalusto nyt eri kuin viime vuonna?