KKWCS kausi 2009 / sarjan pistetilanne

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
*kumartaa*....:yuck:.....EN HITOSSA. Kunnioitusta kyllä:thumbup: Ensi kaudella sitten puolustavana mestarina. Muuten:doubtful:......ei ole tuo puhelinkaan sitten soinut. Onko sarjan kakkonen ensin käsittelyssä, kun tuuttas varattua?
Eip, mutta jos NB sulle alkaa, voin antaa numeron ja suositella kiinteäkuukausihintaista liittymää :thumbup:
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Taidan ajaa karttia seuraavan kerran ensi vuoden puolella.
Mulla on tilanne toisinpäin. Mistä vetoa, niin luulen että tulee käytyä vielä tämänkin vuoden puolella.. :D (Olen tullut siihen tulokseen, että erityisesti mun tapauksessa voisi olla ihan järkevää ylläpitää hommaa jonkun verran tuossa talven aikanakin)

Tämä ei siis ollut aivan tuulesta temmattu uhkaus:
Saa nähdä kuinka kauan malttaa olla salaharjoittelematta, sellainen polte on iskenyt tähän lajiin..
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Näpyttelen tässä huvikseni, kun heräilin ykskaks. :thumbfh:rekkakuskit jäällä jäi näkemättä:mad:

En keksinyt parempaa topicia, niin kirjoitan viestini tänne.

Kiitän siis vielä kisojen järjestäjiä vaivannäöstä sarjan eteen, KKWCS-sarjassa on ollut mukavaa kisata! Tämä on ollut ensimmäinen kerta elämässäni, kun ajan kartingissa kilpaa ja kokemus on ollut suoraan sanoen mahtava. :) Tänä vuonna olen myös ajanut ensimmäistä kertaa ulkoradoilla. Jo ensimmäisen kisani (Forssa I) jälkeen tiesin, että tämä ei tule jäämään tähän. Näin mukavassa ja rennossa porukassa on kivaa osallistua kisoihin ja aion myös ensi kaudella olla mukana mahdollisimman paljon! Kiitoksia kaikille kaudesta, ensi vuonna taas nähdään!
Meni muuten ihan oikeaan osoitteeseen tulokaskuskin palkinto.:ahem: Oli hyvät näytöt kyllä. Oma tilanne ei ollut kovinkaan hääppöinen, kun keltanokka tulee ja kävelee ylitse radalla missä sen piti olla vaikeinta:D Se oli omin silmin vakuuttavin tilanne. Täytyy vain pitää jatkossa huolta siitä ettet pääse enää samalla tavalla puun takaa yllättämään.

Mulla on tilanne toisinpäin. Mistä vetoa, niin luulen että tulee käytyä vielä tämänkin vuoden puolella.. :D (Olen tullut siihen tulokseen, että erityisesti mun tapauksessa voisi olla ihan järkevää ylläpitää hommaa jonkun verran tuossa talven aikanakin)

Tämä ei siis ollut aivan tuulesta temmattu uhkaus:
Wilzkulle suosittelen myös vaikka jollakin tyttöporukalla ajoa talven aikana. Siinä on enemmän mahdollisuuksia saada lähitaisteluharjoituksia paremmin, mitkä jäi monessa kisassa pois Myllypuroa ja Kiciä lukuunottamatta. Itsellä oli joka kisassa jonkun kanssa jotain vääntöä. Best memories Forssa II & III:)

KKWCS:n kärki tulee ajamaan satavarmasti talven aikana kisoja ja kerta-ajoja, niin ilman muuta kannattaa sinunkin se tehdä. Muuten käy äkkiä niin että aloitat samasta nollapisteestä, kuin kauden alussa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä varmaan salaharjoittelen vaan Joensuussa:eek: Varmaan kerran kuussa (siis kuukaudessa ei kuussa ähhäh) tai kahdessa.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Meni muuten ihan oikeaan osoitteeseen tulokaskuskin palkinto.:ahem: Oli hyvät näytöt kyllä.
Kiva kuulla! :)

Oma tilanne ei ollut kovinkaan hääppöinen, kun keltanokka tulee ja kävelee ylitse radalla missä sen piti olla vaikeinta:D Se oli omin silmin vakuuttavin tilanne. Täytyy vain pitää jatkossa huolta siitä ettet pääse enää samalla tavalla puun takaa yllättämään.
Aikaisempien vuosien kokemus sisäradoilta taisi myös hieman auttaa, vaikkakin Turussa ajoin tällöin ekaa kertaa. Turun kisasta jääneitä fiiliksiä kieltämättä paransi se, että onnistuin voittamaan myös yhden Turku-spesialistin. :ahem: Ilman DW:n epäonnea tämä ei olisi ollut mahdollista, mutta tulipahan kuitenkin sijoituttua DW:n edelle. :) Ylipäätänsä olin kyllä yllättynyt iskukyvystäni Turussa.
 
Ylös