Örfil
Guest
Uuden tallin nimi on: Cast It On Racing
...eli kaikki joilla ei ole tallipaikkaa, tervetuloa.
...eli kaikki joilla ei ole tallipaikkaa, tervetuloa.
Neuvottelut käynnissä! =)Missähän viipyy WoPen tiimi ja Hyvinkääläisten?
No onhan tässä kuukausi aikaa hieroa. :ahem:
jeh.. homma bueno.Neuvottelut käynnissä! =)
Kärryillä ollaan kuitenkin ja ilmoitusta tulee määräaikaan mennessä asioiden ratkettua=)
Pyryf ajaa alkavalla kaudella 0-2 kisaa, joten tiimipaikka ei ole tarpeen. Kiitoksia vain.No kaikki ei mahduta samaan kuitenkaan jos/kun Sue_me, jari5, Pyryf ja ehkä Ottokin tarvis porukan myös.
(8 siis yhteensä, ei mahdutasiis yhteen autoon eikä tiimiinkään)
Eli eiköhän 2 tiimiä Pirkanmaalta tänäkin vuonna.
Ookkei, no onpahan ainakin tarjottu paikkaaPyryf ajaa alkavalla kaudella 0-2 kisaa, joten tiimipaikka ei ole tarpeen. Kiitoksia vain.
Nyt se Mercedes yrittää teidän maineella ratsastaa F1:ssä. Se ei ole samaPitkien neuvotteluiden jälkeen Team Mercedes myytiin toisaalle, mutta henkilöstö ja kuljettajat pysyvät samana tiimin nimen muunnoksesta huolimatta!
Team Eteläpääty
Näin se menee..Nyt se Mercedes yrittää teidän maineella ratsastaa F1:ssä. Se ei ole sama
Ei noissa yksityistiimeissä ole mitään järkeä!Saatan tehdä keikkakisoja joten meen varmaan omalla yksityistiimilläni Joni Long Drink Racing
Mutta tiimissä on tiukat kriteeritToisaalta tiimiin liittyminen ei myöskään ole pakollista. Voi ajaa ilman tiimiäkin.
Edit: Toro Tampereella olis tilaa.
Ja minä.Mutta tiimissä on tiukat kriteerit
Ai rollaattori-tiimissä? Ei ole vielä hakemusta (ja sponssiviinoja) näkynyt :thumbup:Ja minä.
Ja minä.
tulkitaanko tämä tiimiytymiseksi?Ai rollaattori-tiimissä? Ei ole vielä hakemusta (ja sponssiviinoja) näkynyt :thumbup:
Ton enempää en jaksa tiimiasioilla päätäni vaivatakaan että eiköhän.tulkitaanko tämä tiimiytymiseksi?