Jeps, tänks "also starringeille", mukaan saa tulla jatkossakin
Olipas pudotus viime kisasta: voittajasta nyt kisan toiseksi viimeiseksi! Tänään keräsin kaikki "autotuurit eli a:a ssa #4 ja kisassa #1.
#4 ei vaan kulkenut. Siihen oli vaihdettu mäntä, mutta a-a:n jälkeen huomattiin että siinä oli oikea takarengas tyhjä. Haitannee menoa jonkin verran.
#1 oli sellainen Orthexin pärsliukuri että vot. Kaikki oikeat mutkat oli yhtä juhlaa. Niin minun kuin peepee:n esitys oli "iloista katseltavaa" kun ukot tuli perä rinnalla katsomutkan läpi ja käsiä oli ohjaamossa enemmän kuin sillä Intialaisella epäjumalalla.
B-finaalin ainoa ilo oli kova puolen kisan mittainen kova "peittää/ohittaa" kurssi Suen:n kanssa, joka päättyi arvatusti lopulta Sue:n tyylikkääseen ohitukseen ja sitten se oli kruisailua ruutulipulle. Suen a-a sijoitus oli muuten peruja auton rupeneekille menneestä etukumista. Sue siis a-a:ssa viimeinen, minä toiseksi viimeinen. Kisassa sitten minä tokavika (11.) ja Sue mun edellä (10.). Ei heitetty todellakaan ylävitosia kotimatkalla kisamenestyksestä
Ville sitten meni ja pätki "tiimipäällikön" ja ajoi A:ssa sijan 7. Well done.
BMW hienosti kakkossija ja PeePeelle sentäs 5. sija sillä pulkalla.
Jatkotoimenpiteet:
- #4 myös sylinteri vaihdetaan.
- #1, ei tietoa, mutta kyllä siitä motkotettiin. Sue sanoi kisan jälkeen että eturenkaat haritti omituisesti kisan aikana kun ajeli mun perässä. Ohjauksessa oli klappia reilusti. Mutta lieneekö kumiongelma loppujen lopuksi?
Näin tällä kertaa, mutta kuuluu motorsporttiin
Pistetilanne meni mukavasti uusiksi.