Kas jooEi vielä, mutta toisaalta, tällehän on oma topiccinsakin :ahem:
Kas jooEi vielä, mutta toisaalta, tällehän on oma topiccinsakin :ahem:
Ihan sama onko joku metrin lyhympi tai pitempi tai painoeroa kiloja sinne tai tänne: pääasia on että on aika-ajoissa nopeampi ja kisatuloksissa paremmalla sijalla. Vain sillä on merkitystä :ahem: :ahem:
Samaa mieltä.. Meinasi tässä jo tulla taas se rikollistunne, että vaikka ajaisin Kaanaassa hyvinkin niin menee painon piikkiin..Näinpä just. Eiköhän tästä painojutusta ole keskusteltu jo ihan tarpeeksi...
Sama...:thumbup:Kas jooJa Kyllä minäkin täysillä Forssassa väänsin viimeiseen mutkaan asti nelossijasta.
Ei tuosta kyllä ollut kyse. Laitoin vain yleisen maininnan että viimeksi kun firmakisa siellä ajettiin, niin kevyet kuskit ajoivat erittäin hyviä aikoja jahka oppivat linjat.Samaa mieltä.. Meinasi tässä jo tulla taas se rikollistunne, että vaikka ajaisin Kaanaassa hyvinkin niin menee painon piikkiin..
Kaikki alle 70-kiloiset käsirautoihin vaanMeinasi tässä jo tulla taas se rikollistunne, että vaikka ajaisin Kaanaassa hyvinkin niin menee painon piikkiin..
FO110K = 1 X 2 = JacquesTähän perustuen veikkasin mm. sun olevan suht korkealla, eli peesasin sun näkemystä suorasta A-finaali paikasta.
Luultavasti..FO110K = 1 X 2 = Jacques
Veikkaukseni että kokemus puhuu: 1
Tuolla ei rohkeutta tarvita. Ainoa missä voi tulla epäilyksen hetkiä on se pääsuoran loiva oikea, jonka pääsee kyllä talla pohjassa. Helpostikin.Luultavasti..
Tässä on nyt vaan puhuttu pelkästä painosta ja ajolinjoista, mutta unohdettu se että mulla on eniten ongelmia nimenomaan nopeissa mutkissa, joissa multa puuttuu rohkeutta.
OK! Sitten kuulostaa lupaavalta..Tuolla ei rohkeutta tarvita. Ainoa missä voi tulla epäilyksen hetkiä on se pääsuoran loiva oikea, jonka pääsee kyllä talla pohjassa. Helpostikin.
Katotaan se sitten treenisessiossa, kun tulet käymään.
Ai järjestätte treenikerran? Ei minulle ole kerrottu mitäänKatotaan se sitten treenisessiossa, kun tulet käymään.
Voi olla etten ehdi Toijalaan treenaamaan, kunhan huhuilinNäillä näkymin mennään viikolla 33 ja/tai 35 treenaamaan. Laitan siitä postausta tähän toikkiin, kun päivä ja kellonaika ovat selvillä. Säiden mukaan kun mennään.
Tervetuloa kaikki kiinnostuneet mukaan, tosin sä voisit tasoituksen vuoksi jättää treenit väliin![]()
Ja tänäänhän on Toijalassa testiajot!
Jos Andy, Nasty tai joku muu lähtee etelän suunnalta omalla autolla treenaamaan Kaanaaseen, niin pääsisin varmaan kyydillä osallistuen bensakuluihin eikä tarttis maksaa kallista junamaksua tampereelle..Tästä on ollut puhetta vasta manselaisten kesken ja jakkues kyseli itse suoraan privalla että onko kukaan menossa.
Oletus oli että etelästä monikaan ei jaksa lähteä viikolla ajamaan näin kauas parin vedon takia.
Näillä näkymin mennään viikolla 33 ja/tai 35 treenaamaan. Laitan siitä postausta tähän toikkiin, kun päivä ja kellonaika ovat selvillä. Säiden mukaan kun mennään.
Tervetuloa kaikki kiinnostuneet mukaan, tosin sä voisit tasoituksen vuoksi jättää treenit väliin![]()
![]()
Jos sä tulet junalla tänne asti pelkän treenin takia, niin mä lupaan sitten ilmasenEdit: mä olen siis asennoitunut vaikka maksamaan sen junalipunkin päästäkseni treenaamaan. Ainoa este olisi se että sattuisi joku perkeleen tärkeä palaveri tms. ko. ajankohtaan, mutta sen näkee sitten.
Hyvä pointti, en bussia edes ajatellutkaan..Jos sä tulet junalla tänne asti pelkän treenin takia, niin mä lupaan sitten ilmasen
kyydin juna-asemalta kaanaaseen ja takasin tuosta hyvästä
edit. kannattaa muuten katsoo niitä bussien hintoja myös, ne motaria menevät pikavuorot
ei kestä paljonkaan junaa pidempään mutta muistasin hinnassa olleen aika ison eron...
Huomaa että meno-paluun ostamalla hinta putoaa vielä (42,70€). joka tekee siitä suht edullisen- Bussi: 23,70e (2h25min)
siis niin että lähtö hesasta on konttoriajan päättymisen aikoihin..Ja mä olen kivenheiton päässä bussiasemasta duunissa, joten jos sovittelee tulon johonkin konttoriajan päättymisen ajankohtaan (n. 16:00) niin kyyti eteenpäin järjestyy suit sait sukkelaan.