F1 Ferrari
Well-known member
Kohta alkaa... jännät paikat =)
Mistä tuon tiedon ongit? En minä pöljä ainaskaan Maikkarin sivuilta mitään löytänyt.Krikke sanoi:Ensi viikolla tuleekin sitten Sveitsin GP -82, hauska nähdä kuka sen selostaa.
Muistaakseni siinä ihan klassikkokisan lopussa tuli pieni info-ruutu, jossa kerrottiin ensi lauantain klassikkokisa.kouvotsvoni sanoi:Mistä tuon tiedon ongit? En minä pöljä ainaskaan Maikkarin sivuilta mitään löytänyt.
Kyllähän tuo oli hieno kisa ja ohituksia ym nähtiin ihan mukavasti. Häkkisen tuuletukset varikkosuoralla:thumbup:
Minä vissiin just ennen lopputekstejä keksin lopettaa kattomisenF1 Ferrari sanoi:katsoin juuri nauhalta kisan loppua, ja lopussa luki seuraava klassikkokisa 1982 Sveitsin GP...
Itse kyllä veikkaan, ettei yle ole antanut maikkarille lupaa käyttää alkuperäistä selostusta, valitettavasti. Oskun tai Kyllösen selostuksella taitaa olla tuo kisa, kun maxilla näytetään.Formulafani 90 sanoi:Sveitsin kilpailun selostaa toivottavasti Juha Jokinen:thumbup: Kilpailu taidettiin aikoinaan näyttää vain osittain suorana sillä alkuosa oli muistaakseni selostettu jälkeenpäin ja vain loppuosa oli suoraa lähetystä. Toivottavasti Maikkari ei vain pilaa kisaa vaikka pahaa pelkään että kisa on jälkiselostettu:nope: