Klassikkokisa: USA 2001

mjk

...
Mikähän tästä kisasta tekee klassikon? Häkkisen viimeinen voitto ei sitä ihan taida tehdä. :eek:

patriot

Foorumin senaattori
Onkos näissä lähetyksissä näytetty lehdistötilaisuudetkin? Mulla on sellainen muistikuva, että ei oo näytetty.

patriot

Foorumin senaattori
Itse kisahan oli mahtava! \o/ Voi voi.. Kyllä tuli vanhoja aikoja taas ikävä. :frown:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Krikke sanoi:
Ensi viikolla tuleekin sitten Sveitsin GP -82, hauska nähdä kuka sen selostaa. :D
Mistä tuon tiedon ongit? En minä pöljä ainaskaan Maikkarin sivuilta mitään löytänyt.

Kyllähän tuo oli hieno kisa ja ohituksia ym nähtiin ihan mukavasti. Häkkisen tuuletukset varikkosuoralla:thumbup:

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
kouvotsvoni sanoi:
Mistä tuon tiedon ongit? En minä pöljä ainaskaan Maikkarin sivuilta mitään löytänyt.

Kyllähän tuo oli hieno kisa ja ohituksia ym nähtiin ihan mukavasti. Häkkisen tuuletukset varikkosuoralla:thumbup:
Muistaakseni siinä ihan klassikkokisan lopussa tuli pieni info-ruutu, jossa kerrottiin ensi lauantain klassikkokisa.

Minunkin mielestä tuo kisa oli hieno, selostuskin oli muuten hyvä, paitsi Arpiainen oli vähän jossain vaiheessa hieman hukassa. :D

F1 Ferrari

Well-known member
Sijainti
Helsinki
katsoin juuri nauhalta kisan loppua, ja lopussa luki seuraava klassikkokisa 1982 Sveitsin GP...

Formulafani 90

Well-known member
Sveitsin kilpailun selostaa toivottavasti Juha Jokinen:thumbup: Kilpailu taidettiin aikoinaan näyttää vain osittain suorana sillä alkuosa oli muistaakseni selostettu jälkeenpäin ja vain loppuosa oli suoraa lähetystä. Toivottavasti Maikkari ei vain pilaa kisaa vaikka pahaa pelkään että kisa on jälkiselostettu:nope:

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Sijainti
Selostuskopin katossa
Formulafani 90 sanoi:
Sveitsin kilpailun selostaa toivottavasti Juha Jokinen:thumbup: Kilpailu taidettiin aikoinaan näyttää vain osittain suorana sillä alkuosa oli muistaakseni selostettu jälkeenpäin ja vain loppuosa oli suoraa lähetystä. Toivottavasti Maikkari ei vain pilaa kisaa vaikka pahaa pelkään että kisa on jälkiselostettu:nope:
Itse kyllä veikkaan, ettei yle ole antanut maikkarille lupaa käyttää alkuperäistä selostusta, valitettavasti. :( Oskun tai Kyllösen selostuksella taitaa olla tuo kisa, kun maxilla näytetään.