F1 Ferrari
Well-known member
Vieköhän Häkä vai Schumacher mestaruuden??
Väitän vieläkin että Sumin hermot ei kestä. Törmää tai sössii muuten...F1 Ferrari sanoi:Vieköhän Häkä vai Schumacher mestaruuden??
Deividin vuosi on ensivuosi. Nyt ei puhtaan matemaattisesti pisteet riitä. Tallimääräykset on sitäpaitsi kiellettyjä. :ahem:Moe Szyslak sanoi:Tallimääräyksellähän Häkä on Coulttia hallinnut. Muuten vietäis kuin laskiämpäriä.:ahem:
Miten niin muka ovat?talakem sanoi:Tallimääräykset on sitäpaitsi kiellettyjä. :ahem:
Tää on vähän Tabu mutta Mersut ajo aina tiimimäräysten alla. Jo emnnen Adolfin aikaa. Ennemmin tai myöhemmin homma paljastuu....Mikkonen sanoi:Miten niin muka ovat?
Ei tallimääräyksiä tässä lajissa ole kielletty, enkä voisi kuvitella että kiellettäisiin tulevaisuudessakaan. Pitäisi olla joku viimeisten metrien aikana tapahtuva ohitusmääräysskandaali tai jotain vastaavaa, että FIA tuollaiseen asiaan koskisi.
Mitäs minä sanoin.Jason Voorhees sanoi:Olen kaikkien muiden kanssa täysin eri mieltä. Häkä dominoi ensi kaudella, Schumi yrittää haastaa mutta kaikki kaatuu lopullisesti Maikkeli sammuttaa autonsa lähtöruudukkoon kauden päätöskisassa.
Itse kyllä tunsin edelleen aika hirveetä myötähäpeää.:nope:Olga sanoi:Kyllä Kyltsin hehkutus kuulosti paljon paremmalta kuin hehkutukset näissä kauden 2007 jälkilähetyksissä.
Ootas kun Adrian Njyyvvi saa suunniteltua MP3-18 auton, niin sitten muut jää kierroksella.:ahem:talakem sanoi:Deividin vuosi on ensivuosi. Nyt ei puhtaan matemaattisesti pisteet riitä. Tallimääräykset on sitäpaitsi kiellettyjä. :ahem: