Kokemäki 8.-9.9.2001

Marly

Well-known member
Onkos tältä forumilta menossa porukkaa katsomaan (tai kenties ajamaan) JM SM-Liigafinaalia Kokemäelle? On muuten kovat kisat -> Jokainen lähtö on kuin A-finaali. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita löytyy :) Onko voittaja veikkauksia? Itse luulen Someron voittavan, mutta nuorten ja naisten liigasta en uskalla sanoa mitään... :D

Marly

Well-known member
Eikös täällä ole ketään, kuka on menossa Kokemäelle, tai edes seuraa liigaa?
Jää ilmeisesti sitten tämän forumin "edustaminen" mun harteille... :D huh

Don Vito

Sekakäyttäjä
Sijainti
Event horizon
Originally posted by Marly:
<STRONG>Eikös täällä ole ketään, kuka on menossa Kokemäelle, tai edes seuraa liigaa?
Jää ilmeisesti sitten tämän forumin "edustaminen" mun harteille... :D huh</STRONG>
Ei löydy jokkiksen ystäviä täältä totisesti ei... Kun KRC:kin on joidenkin hampaissa niin vielä jokkista - hah ! :cool:

Frank

Heimosoturi
Sijainti
Äänisen Aallot
Miten kukaan ei voisi olla jokkiksen ystävä?!?

Jos on autourheiluhenkinen niin kyllä luulisi jokkiksenkin kiinnostavan, sehän on autourheilua puhtaimmillaan. Kaikilla on siihen varaa.

Itse huomasin otsikon vasta nyt, kun ei tule tämän osaston juttuja paljon luettua kun niissä kokoajan vain yritetään painaa muita luokkia alaspäin ja omaansa nostetaan, tai ainankin eräät nimimerkit tekevät tätä. Joka on varsin huvittavaa.

Taidanpa ensi vuonna ajaakkin taas pari kisaa.

Marly

Well-known member
Kyllä se Frank kannattaa ajaa taas välil! :D Mut onnea sulle sinne TREelle! Mäkii yritän löytää vaikka sen kaasun...? :rolleyes: heh, no ei onneks pidä ottaa (eikä oo koskaa otettukaa) jokkista liian vakavasti.

Marly

Well-known member
Joo, voittamaan mennää... Tai ainaki hakee kokemusta :) Mut hauskaa pidetään aina

Führer

Well-known member
Huomenna oli tarkoitus mennä Kokemäelle mut rupee toi sadesää arveluttamaan ja mahtaako siällä huomenna mitään katsomistakaa olla. Sunnuntaina joka tapauksessa Ahvenistolle...satoi tai paistoi.

Marly

Well-known member
No huomennahan siellä on "vain" nuorten ja naisten karsinnat sunnuntaille finaaliin.. Ja illalla sitten "varsinaiset" liigajoukkueet testaavat autojaan. Sunnuntaina on kunnon kilvanajot.. Mutta (ainakin) huomenna näkee mut ratissa :) Siinä on yleisölle viihdykettä koko rahan edestä! Mut oikeesti jos vielä vähän puolustellaan jokkista, ja varsinkin liigaa, niin siinä (liigassa) on vasta kunnon kisat! Jokainen lähtö vastaa A-finaalia, koska kalustoa ei "varsinaisesti" tarvi säästellä, vaan pelataan joukkue hengessä!
Kaikki vaan Kokemäelle! :)