kouvotsvoni
Banjottu
Pollia pystyyn sitten sunnuntain kunniaksi. Kuka olisi saanut sinun äänesi Kokoomuksen puoluekokouksessa, jos olisit ollut äänioikeutettu?
Aktiivisesti sinä Venäjän toimiinkin ottanut kantaa vaikket venäläinen olekaan, vai häh?Käsittääkseni et ole kokoomuksen kannattaja. Vai oletko?
Ihmeen aktiivisesti olet kuitenkin vouhottamassa asiasta. :doubtful:
Saa kai suomalainen Suomen pääministeristä sentään vouhottaa? Edes vähäsen?Käsittääkseni et ole kokoomuksen kannattaja. Vai oletko?
Ihmeen aktiivisesti olet kuitenkin vouhottamassa asiasta. :doubtful:
Kouvo kuuluu selvästi foorumin kokoomuksen vihaajiin, joten en tältä odota mitään järkevää aiheesta. Tai no mistään muustakaan.Saa kai suomalainen Suomen pääministeristä sentään vouhottaa? Edes vähäsen?
http://yle.fi/uutiset/alexander_stubbista_tulee_suomen_paaministeri/7299229Kokoomuksen puheenjohtajaksi valittakoon kuka tahansa, mutta olen sen verran kääkkä, että pääministeriltä toivoisin jonkinasteista arvokkuutta(kin). Minusta asema maan tavallaan ykköshenkilönä velvoittaa muuhunkin kuin selfien kuvaamiseen ja itsensä hehkuttamiseen.
No oletko sitä mieltä, että Stubb "maan tavallaan ykköshenkilönä" ei mitään muuta tee, kuin kuvaa selfieitä ja hehkuttaa itseään?Kokoomuksen puheenjohtajaksi valittakoon kuka tahansa, mutta olen sen verran kääkkä, että pääministeriltä toivoisin jonkinasteista arvokkuutta(kin). Minusta asema maan tavallaan ykköshenkilönä velvoittaa muuhunkin kuin selfien kuvaamiseen ja itsensä hehkuttamiseen.
No oletko sitä mieltä, että Stubb "maan tavallaan ykköshenkilönä" ei mitään muuta tee, kuin kuvaa selfieitä ja hehkuttaa itseään?
Ei siinä mitään, ettei arvosta joitakin Stubbin tekemisiä, mutta estääkö nuo jollain tavalla häntä hoitamasta virkaansa kunnollisesti ja tunnollisesti? Minusta kritiikki nyt suuntautuu aika lailla epäolennaisuuksiin.
Kuten sanoin/kirjoitin, olen kääkkä. :ahem:Eikä tyyppi tosiaan ole vielä edes pääministeri. Ihme hätäilyä.