Kommentoitko uutismedioiden nettisivuille uutisia?

Oletko kommentoinut nettiuutisia uutisen kommenttikentässä?

• En ikinä

Äänet: 7 35,0%
  • Harvoin, about muutaman kerran eläessäni

Äänet: 7 35,0%
  • kyllä, kuukausittain

Äänet: 2 10,0%
  • viikottain

Äänet: 3 15,0%
  • Päivittäin

Äänet: 1 5,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    20

Alli&Talli

Tallipaallikon rehtori
Jätätkö kommenttejasi nettiuutisten kommenttikenttiin?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En muista ettäkö koskaan olisin kommentoinut. Mutta veikkaan silti että olen joskus kyllä.

Sue_me

Well-known member
Paikallislehden uutiskommentteihin käyn välillä heittämässä löylyä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olen tainut kolme kertaa kommentoida.

2 kertaa vittuilut toimittajalle ja kerran toiselle kirjoittajalle.

burb

.
Pari-kolme kertaa olen jotakin analysoinut tarkkanäköisesti, huumor'rikkaasti, ja osoittaen normaalia syvempää tietämystä asioista. Aivan samalla tyylillä siis jolla kommentoin täälläkin.

Lunssila

Well-known member
Kerran laitoin Ylen uutiseen, jossa kysyttiin parasta mahdollista pisteytysjärjestelmää F1:siin, oman ideani ihan vittuillakseni.

Mutta yleisesti ottaen, nettiuutisiin kommentoijat ovat jotenkin niin vajaaälyisen oloisia, että.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kerran laitoin Ylen uutiseen, jossa kysyttiin parasta mahdollista pisteytysjärjestelmää F1:siin, oman ideani ihan vittuillakseni.

Mutta yleisesti ottaen, nettiuutisiin kommentoijat ovat jotenkin niin vajaaälyisen oloisia, että.
Oliko sulla joku kultamitali-ehdotus, jonka Bööni sitten pölli?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"Harvoin, about muutaman kerran eläessäni". Viimeksi taisin pari kommenttia heittää johonkin Sofi Oksasta käsittelevän uutisen/jutun kommentteihin vuosi tai pari sitten.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllä, ehkä kerran kuussa. Kerran taisi Domppari kertoa täällä hyvästä uutiskommentista ja minähän se olin.

Sijainti
Katabolia
Kyllä olen käynyt trullaamassa potin, muttei kiinnosta jos kaikki muutkin kommentit on samaa laatuam, ja sitten kun olis oikeaa asiaa niim ei mene vihervassaritoimittajaharjoittelijaseulasta läpim. Parhaissa lööpeissä ei edes ole kommentointim ahdollisuutta, mikäm vähentää intoa.

burb

.
Kyllä olen käynyt trullaamassa potin, muttei kiinnosta jos kaikki muutkin kommentit on samaa laatuam, ja sitten kun olis oikeaa asiaa niim ei mene vihervassaritoimittajaharjoittelijaseulasta läpim. Parhaissa lööpeissä ei edes ole kommentointim ahdollisuutta, mikäm vähentää intoa.
ok

jjv

Arschloch
Sulla on jääny ämmä laahaamaan. Napakka isku lekalla takapuolelle niin kyllä se siitä irtoo.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Juuh....