Alli&Talli
Tallipaallikon rehtori
Jätätkö kommenttejasi nettiuutisten kommenttikenttiin?
Jotenkin mää arvasin tämänPaikallislehden uutiskommentteihin käyn välillä heittämässä löylyä.
Oliko sulla joku kultamitali-ehdotus, jonka Bööni sitten pölli?Kerran laitoin Ylen uutiseen, jossa kysyttiin parasta mahdollista pisteytysjärjestelmää F1:siin, oman ideani ihan vittuillakseni.
Mutta yleisesti ottaen, nettiuutisiin kommentoijat ovat jotenkin niin vajaaälyisen oloisia, että.
http://yle.fi/urheilu/keskustele_millainen_on_taydellinen_f1-pistelaskujarjestelma/7635242Oliko sulla joku kultamitali-ehdotus, jonka Bööni sitten pölli?
okKyllä olen käynyt trullaamassa potin, muttei kiinnosta jos kaikki muutkin kommentit on samaa laatuam, ja sitten kun olis oikeaa asiaa niim ei mene vihervassaritoimittajaharjoittelijaseulasta läpim. Parhaissa lööpeissä ei edes ole kommentointim ahdollisuutta, mikäm vähentää intoa.
Sulla on jääny ämmä laahaamaan. Napakka isku lekalla takapuolelle niin kyllä se siitä irtoo.Kyllä olen käynyt trullaamassa potin, muttei kiinnosta jos kaikki muutkin kommentit on samaa laatuam, ja sitten kun olis oikeaa asiaa niim ei mene vihervassaritoimittajaharjoittelijaseulasta läpim. Parhaissa lööpeissä ei edes ole kommentointim ahdollisuutta, mikäm vähentää intoa.
Juuh....Kyllä olen käynyt trullaamassa potin, muttei kiinnosta jos kaikki muutkin kommentit on samaa laatuam, ja sitten kun olis oikeaa asiaa niim ei mene vihervassaritoimittajaharjoittelijaseulasta läpim. Parhaissa lööpeissä ei edes ole kommentointim ahdollisuutta, mikäm vähentää intoa.