Hyvä meininki näyttää olevan.Ajattelin bailata ankarasti:
Voi harmi, just oli tullu mieleen lähteä katsomaan Åke Blomqvistin esiintymistä Tiimarissa.Niin.
Eli kuinka aiotte jatkaa elämäänne nyt kun meillä ei ole enää Tiimaria, eikä Åke Blomqvistia?
Olen taas myöhässä.Last edited by Joni; Today at 21:02.
Joo juttelin tänään läheisten Tiimarilaisten(naisten) kanssa että haikeet fiilikset sielläkin ja hekin joutuvat etsimään uusia töitä.R.I.P. nyt kuitenkin Tiimari.
Veditkö tiksin Tiimarissa vikat poset myyjäneitien kanssa?Joo juttelin tänään läheisten Tiimarilaisten(naisten) kanssa että haikeet fiilikset sielläkin ja hekin joutuvat etsimään uusia töitä.
En vielä.Veditkö tiksin Tiimarissa vikat poset myyjäneitien kanssa?
Ristiriitaista on jatkaminen.Niin.
Eli kuinka aiotte jatkaa elämäänne nyt kun meillä ei ole enää Tiimaria, eikä Åke Blomqvistia?
Blomqvist oli hieno mies, herrasmies päälaesta kengänpohjiin. Minulla oli ilo kerran olla hänen tanssikurssillaan ja hän oli loistava ja innostava opettaja, hauska tarinamies muutenkin. Vaikka kurssi kesti vain kaksi iltaa, muistan paljon silloin opitusta vieläkin (no, joten kuten, ei ole tullut perinteisiä "lavatansseja" niin paljon käytännössä tanssittua viime aikoina).Niin.
Päässäni taitaa olla jotain vikaa, sillä en kerta kaikkiaan pysty kuvittelemaan WebSlavea tanssimaan letkeästi esim. silsaa. Häpeän, lähden siis ulos.Blomqvist oli hieno mies, herrasmies päälaesta kengänpohjiin. Minulla oli ilo kerran olla hänen tanssikurssillaan ja hän oli loistava ja innostava opettaja, hauska tarinamies muutenkin. Vaikka kurssi kesti vain kaksi iltaa, muistan paljon silloin opitusta vieläkin (no, joten kuten, ei ole tullut perinteisiä "lavatansseja" niin paljon käytännössä tanssittua viime aikoina).