Kuinka aiotte jatkaa?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Niin.

Eli kuinka aiotte jatkaa elämäänne nyt kun meillä ei ole enää Tiimaria, eikä Åke Blomqvistia?

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Varmaan ihan hyvin.

Tai sitten mulla olikin kaukainen sukulaisuussuhde Blomqvistiin, minkä osoittautuessa toteen tulen itkemään vuolaasti.

Koiruus

Well-known member
Sijainti
Tampere
Kummankaan olemassaoloo en muistanu ennen, kun luin kuolinilmotuksen.

Joni

Well-known member
Ihan hyvin.

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Niin.

Eli kuinka aiotte jatkaa elämäänne nyt kun meillä ei ole enää Tiimaria, eikä Åke Blomqvistia?
Voi harmi, just oli tullu mieleen lähteä katsomaan Åke Blomqvistin esiintymistä Tiimarissa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itsehän nyt pahoitin mieleni, koska edesmennyt on serkkuni kummini kaiman työkaverin veli.

R.I.P. nyt kuitenkin Tiimari.

WebSlave

Trackman
Niin.

Blomqvist oli hieno mies, herrasmies päälaesta kengänpohjiin. Minulla oli ilo kerran olla hänen tanssikurssillaan ja hän oli loistava ja innostava opettaja, hauska tarinamies muutenkin. Vaikka kurssi kesti vain kaksi iltaa, muistan paljon silloin opitusta vieläkin (no, joten kuten, ei ole tullut perinteisiä "lavatansseja" niin paljon käytännössä tanssittua viime aikoina).

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Blomqvist oli hieno mies, herrasmies päälaesta kengänpohjiin. Minulla oli ilo kerran olla hänen tanssikurssillaan ja hän oli loistava ja innostava opettaja, hauska tarinamies muutenkin. Vaikka kurssi kesti vain kaksi iltaa, muistan paljon silloin opitusta vieläkin (no, joten kuten, ei ole tullut perinteisiä "lavatansseja" niin paljon käytännössä tanssittua viime aikoina).
Päässäni taitaa olla jotain vikaa, sillä en kerta kaikkiaan pysty kuvittelemaan WebSlavea tanssimaan letkeästi esim. silsaa. Häpeän, lähden siis ulos.