Kuinka kauan Latvala pysyy tiellä?

Millä erikoiskokeella Latvala ajaa ulos ensimmäisen kerran?

• Äänestäjiä yhteensä
    44
  • Äänestys suljettu. .

Ace17

Acenteella
Kysytäänpäs tällaista ajankohtaista asiaa.

pendellstock

Well-known member
Itse olen vähän menettämässä toivoa kyllä hänen suhteensa.. Vauhtia löytyy, mutta vain kun ajetaan liian limitillä ja sitten ollaankin jo pöpelikössä.

Toisaalta en tuomitse vielä (kuten Heikki Kovalaisen olen jo virallisesti tuominnut luuseriksi kun kuskeja jaetaan mestariainekseen ja luuseriainekseen): nuori sälli vielä. Sitäpaitsi kyllähän muuan Grönholmikin nuorena kokeili ojanpohjia useaankin otteeseen, mutta lopulta kouliutui maailman nopeimmaksi ja luotettavimmaksi kuskiksi omana aikanaan.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Kyllä Jari-Matti vielä maaliin pääsee! :ahem:

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Toivoisin miehen pääsevän viimein maaliin. Ja tosiaan, moni lopulta maailmanmestareiksi kasvaneista kuskeista oli nuorena ulosajoherkkä. Latvalalla on kuitenkin ikää maailmanluokan rallikuskiksi todella vähän.

RITA#28

Banned
Ja tosiaan, moni lopulta maailmanmestareiksi kasvaneista kuskeista oli nuorena ulosajoherkkä. Latvalalla on kuitenkin ikää maailmanluokan rallikuskiksi todella vähän.
Mutta kokemusta on jo kertynyt sitäkin enemmän. :thumbdown

Laatikkokauha

Well-known member
KilleriII, "oikee ahdas ÄLÄ ", ja sit napsahdetaan tynnyriin.

Eiku hetkinen, tämä tapahtui jo?

Laatikkokauha

Well-known member
Killerin olisi hyvä päättää ralli, jotta J-M pääsisi toteuttamaan fetissinsä uusiksi :p

Vitsailu sikseen, olen pettynyt J-M:n ulosajoihin, mutta kannustusta häntä kohtaan löytyy silti. Ei masennuta \o

RITA#28

Banned
Vitsailu sikseen, olen pettynyt J-M:n ulosajoihin, mutta kannustusta häntä kohtaan löytyy silti. Ei masennuta \o
Todellakin, Fordilla kun ajaa. Masennutaan vasta sitten kun tulee se tieto että auto on ilman renkaita 60 metriä tiestä nojaamassa puuta vasten.

mjs

Long easy right sumppuun
*Zing* :p

Ja Latvala kestää tällä kertaa tiellä loppuun asti, tosin varmistellen ja kisallehan se ei tee hyvää koska sitten jää jäljelle vain kaksi autokuntaa jotka vetää isoa kovaa, loput on sitten niitä ynnä muita ja turisteja.

mariko

Well-known member
Masa voittaa,Mikko kakkonen ja Sebalus ajaa näreeseen...unta,ko?

Turboahti

Well-known member
Sijainti
Tampere
:thumbup:
Heiluu kärjessä lauantai-keskipäivälle asti, kunnes Surkeessa pamahtaa...päässee kuitenkin jatkoon, vaikka Focus meinaakin jäädä (taas) mahastaan kiinni:jaska:

Sue_me

Well-known member
Romuttaa autonsa testi-ek:lla ja kisa jää väliin.

Kaikki tai ei mitään kun on mottona, niin ei muuta voi odottaa...