Kuljettajien siirtohuhuilut ja siirrot kaudelle 2013

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Tosi on kuitenkin se mitä kirjoitit, ainahan voi selitellä että tarkoitti jotain muuta.. :eek!:

Niin oliko tuo nyt sitten diplomaattista ja asiallista kirjoittaa jotain muuta kuin tarkoittaa? Tästä tais jäädä erit käsitykset, minun mielestä siis ei.
Ei kai kukaan oikeasti ole niin pöljä, että kuvittelee kielen kirjaimellisen merkityksen olevan aina sen "oikea merkitys"? Kun todellisuudessa näin on harvemmin.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Maikkarin varmat huhut on viemässä Narain Karthikeyania Force Indialle. Itse näkisin Di restan parina ehkä mieluiten Bianchin tai Sutilin, jos unohdetaan Kobayashi ja Kovalainen jotka eivät kai juuri Nairainia suuremmalla todennäköisyydellä ole paikkaa saamassa.
 

Juggis

Well-known member
Liittynyt
29.1.2008
Viestit
244
Sijainti
Espoo
Maikkarin varmat huhut on viemässä Narain Karthikeyania Force Indialle. Itse näkisin Di restan parina ehkä mieluiten Bianchin tai Sutilin, jos unohdetaan Kobayashi ja Kovalainen jotka eivät kai juuri Nairainia suuremmalla todennäköisyydellä ole paikkaa saamassa.
Joo. Kyllä koko maailma kohahtaa jos Rauta-Narain pääsee ratin taakse... :doubtful:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Oletettavasti Paul "olin Vetteliä parempi" di Resta saisi sitten ainakin olla tallinsa ykkönen muutaman kymmenyksen erolla tiimikaveriin.
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Karthikeyan kyllä kieltämättä paransi vauhtiaan viime kauden mittaan aika reilustikin. Loppukaudesta oli jo aivan de la Rosan vauhdissa.
Bianchi tai Sutil olisivat varmasti varmempia ja nopeampia kuljettajia, mutta jos TATA tuo ison sponsoripotin, niin Karthikeyan voisi hyvinkin olla se paras vaihtoehto.
 
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
847
Surullista se on kun jotkut Karttikeijon tasoiset kuskit ajelee ratoja ympäri rahoillaan. :nope:
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Noinhan ne tekee puolet mukana olevista ja täällä vain huudellaan sarjan tason olevan korkeampi kuin koskaan ennen.
Kärjessä on kova taso, mutta sen takana paikoittain puhdasta paskaa.
 

tmekt

Well-known member
Liittynyt
23.7.2012
Viestit
475
Kärjessä on kova taso, mutta sen takana paikoittain puhdasta paskaa.
Mutta voisi perustellusti ehkä väittää että maksukuskienkin (ainakin osan) taso on nykyään parempi. Huonoja yksilöitäkin luonnollisesti tosin joukkoon mahtuu.
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Mutta voisi perustellusti ehkä väittää että maksukuskienkin (ainakin osan) taso on nykyään parempi. Huonoja yksilöitäkin luonnollisesti tosin joukkoon mahtuu.
Kyllähän maksukuskien taso on aika reippasti kohonnut viime aikoina. Sellaisia Yoong- tai Yamamoto -tyyppisiä kuljettajia, jotka jäävät tallitoveristaan 1.5 sekuntia kierroksella ei ole enää käytännössä ollenkaan ja suurin osa maksukuskeista on itse asiassa hyvin alemmissa sarjoissa menestyneitä. Esimerkkeinä van der Garde ja Razia.

Viime kaudella parhaat maksukuskeista kuitenkin voittivat kisoja ja yksi jopa taisteli maailmanmestaruudesta.
 

ice

Well-known member
Liittynyt
3.3.2009
Viestit
683
Kyllähän maksukuskien taso on aika reippasti kohonnut viime aikoina. Sellaisia Yoong- tai Yamamoto -tyyppisiä kuljettajia, jotka jäävät tallitoveristaan 1.5 sekuntia kierroksella ei ole enää käytännössä ollenkaan ja suurin osa maksukuskeista on itse asiassa hyvin alemmissa sarjoissa menestyneitä. Esimerkkeinä van der Garde ja Razia.

Viime kaudella parhaat maksukuskeista kuitenkin voittivat kisoja ja yksi jopa taisteli maailmanmestaruudesta.
Ton allekirjoitan täysin. Sen vielä lisään että siitä taisteli myös kuljettaja kenelle piti maksaa että ei taistelisi siitä pariin vuoteen.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Kyllähän maksukuskien taso on aika reippasti kohonnut viime aikoina. Sellaisia Yoong- tai Yamamoto -tyyppisiä kuljettajia, jotka jäävät tallitoveristaan 1.5 sekuntia kierroksella ei ole enää käytännössä ollenkaan ja suurin osa maksukuskeista on itse asiassa hyvin alemmissa sarjoissa menestyneitä. Esimerkkeinä van der Garde ja Razia.

Viime kaudella parhaat maksukuskeista kuitenkin voittivat kisoja ja yksi jopa taisteli maailmanmestaruudesta.
Jaa, minun papereissani paras maksukuski oli kauden 2012 sarjassa sijalla 8 tai 10, tulkinnasta riippuen. Eivät olleet faktoreita MM-taistelussa.

GP2-luokassa vdG:n sijoitukset olivat 7., 7., 5. ja 6. Tuota ei voi pitää hyvänä menestyksenä, vaan puhtaana sarjajyräilynä. Pastor Maldonado sentään oli kyseisen sarjan mestari 2010, täten legitimoiden nousunsa ykkösiin. Van der Garden syrjäyttämä Heikki Kovalainen oli ainoana GP2-kautenaan toinen Nico Rosbergin jälkeen voittaen viisi kisaa - yhtä monta kuin vdG neljän kauden aikana.

Karthikeyanin mahdollinen meneminen Force Indialle tulee ainakin itselleni yllätyksenä. Eikös Narainin ja Vijay Mallyan välit olleet vielä takavuosina niin viileät, että "Karttikeijo" ei olisi edes suostunut tallissa ajamaan vaikka olisi pyydetty? Toivoisin yhä että tuon paikan nappaa joko Sutil, Bianchi tai Heikki jos on edes neuvotteluyhteydessä.
 
Ylös