Kuntavaalit 2012 kera gallupin

Minkä puolueen edustajaa äänestät/äänestit Kuntavaaleissa?

• KOK

Äänet: 13 16,3%
  • SDP

Äänet: 10 12,5%
  • PS

Äänet: 18 22,5%
  • KESK

Äänet: 7 8,8%
  • VAS

Äänet: 3 3,8%
  • VIHR

Äänet: 9 11,3%
  • RKP

Äänet: 1 1,3%
  • KD

Äänet: 1 1,3%
  • Joku muu puolue

Äänet: 0 0,0%
  • Sitoutumaton

Äänet: 2 2,5%
  • Aku Ankka, kirkkovene ym

• Jätän välistä

Äänet: 10 12,5%
  • En saa äänestää

• Äänestäjiä yhteensä
    80
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuntavaalithan sitä tässä jo meneillään, niin pistetäänpä vaihteeksi gallup pystyyn. Eli minkä puolueen edustajaa ajattelit äänestää tai äänestit?

edit: Tässä eduskuntavaalien aikainen gallup.

Vaihtoehdot:
KOK
SDP
PS
KESK
VAS
VIHR
RKP
KD
Joku muu puolue
Sitoutumaton
Aku Ankka/kirkkovene ym
Jätän välistä
En saa äänestää

Viimeksi muokattu:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Yhtään hyvää vaihtoehtoa ei löydy näissäkään vaaleissa, pitää tyytyä vähiten huonoon.

Archie

Well-known member
Jätän välistä. Se olisi ihan sama kelle sen äänen antaisi, joten näin on reilumpaa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tämänkertaisilla ehdoilla (kannattaa kuntaliitosta eikä ole Kokoomuksesta) valinta sattui osumaan Vasuriin. Plussa toki siitä että sattui olemaan <30 v.

jjv

Arschloch
Jätän taas välistä. Naapurin demariehdokasta vois äänestää, mutta eiköhän se valtuustoon pääse ilman minun ääntänikin, ennenkin päässy.

Knoukka

Well-known member
Äänestin jo. Frendin ehdokkaana. Tuskin menee läpi koska kampanja jäi vähän vajaaksi.

Jätän välistä. Se olisi ihan sama kelle sen äänen antaisi, joten näin on reilumpaa.
Ai onko? No sittenhän se on ihan sama.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä varmaan annan ääneni sellaiselle, joka ponnekkaimmin on Euroopan kriisimaitten tukemista vastaan (sellaisiakin ehdokkaita näkynyt, kovia jermuja ovat jos sen saavat aikaan).

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Minä varmaan annan ääneni sellaiselle, joka ponnekkaimmin on Euroopan kriisimaitten tukemista vastaan (sellaisiakin ehdokkaita näkynyt, kovia jermuja ovat jos sen saavat aikaan).
Mä olen samaa mieltä, kuntavaalien avainkysymykset ovat eurokriisi, kansantalouden tila, ulkopolitiikka ja lainsäädäntö.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En löytänyt sopivaa ehdokasta Raisiosta, joten valitettavasti joudun tekemään tällä kertaa oharit.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Yhtään hyvää vaihtoehtoa ei löydy näissäkään vaaleissa, pitää tyytyä vähiten huonoon.
En muista yksiäkään vaaleja joissa näin ei olisi ollut. Ignoraan aina automaattisesti kommunistit, krisut ja svekopellet, muilta osin asia on vielä pöydällä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En oo vielä päättänyt varmaks.
SKP (jos löytyy joku kunnon jäärä), KD (Räsänen E tai P) tai Jätän välistä. VÄLISTÄ? SE ON VÄLIIN, JÄTÄN VÄLIIN!!!
"Jätän välistä"... ristus mitä kieltä.
Työkavereita on ehdokkaina ainakin pari, muita tuttuja vissiin vähän toista kymmentä ja ainakin yks serkkukin näkyy olevan, mutta enpä viitsi näitä peruspuolueiden edustajia äänestää, vaikka kyseessä onkin enemmänkin henkilövaalit.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kuten tuossa lokaatiossani lukee, niin silleensä..Vaihtoehtoa kyllä äänestän, tänään varmaankin. Tietäisi vaan vielä numeron.