Yevgeni M.
Active member
2025. Logan ei voi saada jatkoa.Kuka tulisi tai miksi Williams palkkaisi 1 vuodeksi ennen Andrean tulemista? Miksi ei suoraan AndreaMinä vuonna? -26?
2025. Logan ei voi saada jatkoa.Kuka tulisi tai miksi Williams palkkaisi 1 vuodeksi ennen Andrean tulemista? Miksi ei suoraan AndreaMinä vuonna? -26?
Lewis,Max,Ayrton ja ALEX?? KUKa ei kuulu joukkoon? Onko tämä vitsi?Itsekin olen odottanut vähän enemmän Antonellilta. Toki hyvää ajelua ollut välillä, mutta ei se kuskina nyt niiiiiin hyvältä ole ainakaan vielä vaikuttanut. Vähän aikaista sanoa mutta voi olla ehkä Antonelli on kuitenkin lahjakkuudeltaan enemmän tyyliin joku Verstappen/Albon kuin joku Hamilton/Senna
Koska rookie, ei mitään näyttöjä kuin mopoluokista. Pitää tuoda paljon rahaa mukanaan, jos Williamsille aikoo.2025. Logan ei voi saada jatkoa.Kuka tulisi tai miksi Williams palkkaisi 1 vuodeksi ennen Andrean tulemista? Miksi ei suoraan Andrea
Lewis,Max,Ayrton ja ALEX?? KUKa ei kuulu joukkoon? Onko tämä vitsi?
Kukahan toisaalta enää pitää Bottaata minkäänlaisena mittatikkuna? Sellainen vanha kehäraakki, jota pieksämällä korkeintaan säilyttää oman ajopaikkansa, mutta ei sitä pidetä minkäänlaisena meriittinä muissa talleissa.Kaivaisiko se Williamsin sijoittajaomistajayhteisö kuvetta ja palkkaisi Bottaksen Albonin rinnalle? Siinä olisi keskikastiin ainakin lähtökohtaisesti kova parivaljakko. Antaisi myös Albonin nykyvireestä oikean viitteen, koska näihin viimeaikaisiin tallikavereihin on huono verrata.
Williams? Minä en odottelisi pöydällä olevan Alpinen tarjouksen suhteen...Valella todennäköisesti yksi sopimus jo valmiina pöydällä, mutta odottelee varmaan vielä Sauberin päätöstä suunnastaan. Näin itse sen veikkaisin olevan. Ei siellä varmaankaan muita paikkoja ole, joita odottaisi.
https://www.motorsport-total.com/formel-1/news/valtteri-bottas-glaubt-zu-99-prozent-auch-2025-in-der-formel-1-24051606
Vaikka viime kausi meni Bottakselta laiskan oloisesti, on tämä kausi vaikuttanut ryhdikkäämmältä. Valitettavasti tallin toiminta on vienyt kaikki mahdollisuudet pisteisiin.Kukahan toisaalta enää pitää Bottaata minkäänlaisena mittatikkuna? Sellainen vanha kehäraakki, jota pieksämällä korkeintaan säilyttää oman ajopaikkansa, mutta ei sitä pidetä minkäänlaisena meriittinä muissa talleissa.
Eivätköhän kuskeista päättävät tallipomot osaa katsoa vauhtia ja yleistä suoritustasoa myös tulosten taakse, vaikka tokihan se vaikeuttaa järkevän datan saamista jos talli töhöilee jatkuvasti.Tuo että Bottas ei juuri kohella autoja hajalle saattaa olla lopulta aika isokin valttikortti, varsinkin pienempien tiimien kuten Williamsin ja esim Haasin kohdalla. Ei toki näin budejettikattojen aikakaudella kellään olisi varaa ylimääräiseen romuun.
Harmi kyllä että viime kausi oli Bottakselta heikohko, tällä kaudella näyttäisi kulkevan paremmin, mutta heikko auto tai viimeistään tallin sekoilut vie mahdollisuudet oikein mihinkään uusiin näyttöihin.
Tehdastalli ja oikeasti uusi mahdollisuus 2026, jos sinne asti kontrahti riittäisi.Williams? Minä en odottelisi pöydällä olevan Alpinen tarjouksen suhteen...