Kuskispekulaatiot 2026: Tuolit täynnä

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Varmaan ollutkin sopimus aika valmiina edellisen johdon kanssa, mutta kun Binoccio tuli, niin halua "ihan itse" valita kuskin, kun Hulkki oli jo aiemmin kiinnitetty ilman häntä.

SJ

F1 asijan tuntia
Varmaan ollutkin sopimus aika valmiina edellisen johdon kanssa, mutta kun Binoccio tuli, niin halua "ihan itse" valita kuskin, kun Hulkki oli jo aiemmin kiinnitetty ilman häntä.
Itse asiassa Bottas sanoi keskusteluiden olleen jäissä vanhan johdon aikaan, ja että Binotton tulo teki herätti jälleen toivoa. Se oli myös ollut se vanha johto, joka sitä sopparia oli luvannut ja sitten aloittanut ghostaamisen.

Tuoreessa Oskari Saaren podcastissa Bottas kertoi että Sauber-Audilta luvattiin alusta loppuun (eli Binottokin) asti pitkän tähtäimen suunnitelmaa. Williamsilla oli ollut jo lappu valmiina allekirjoittamista vailla, mutta paukut oli Audissa. Haasin kanssakin oli neuvotteluita, mutta ei vakavia. Jos forumilla ollaan mietitty että Bottas olisi jotenkin helpottunut ettei tarvitse Sauberin shitboxilla kurvailla niin Bottashan on sylkenyt muiden tarjouksiin että pääsisi Audille. Liekö polkupyöräetu Audilla.

SJ

F1 asijan tuntia
Sainz hylkäsi Audin miljoonat Williamsille mennäkseen ja Bottas hylkäsi uransa pysyäkseen gridin perällä Sauberilla. Ei se nyt ihan fuulaa ollut, kun Bottas sanoi että ura jatkuu 99 %:n varmuudella, mutta kyllä ihan itse valitsi sen 1 %:n.

Irwin

Well-known member
Tuoreessa Oskari Saaren podcastissa Bottas kertoi että Sauber-Audilta luvattiin alusta loppuun (eli Binottokin) asti pitkän tähtäimen suunnitelmaa. Williamsilla oli ollut jo lappu valmiina allekirjoittamista vailla, mutta paukut oli Audissa. Haasin kanssakin oli neuvotteluita, mutta ei vakavia. Jos forumilla ollaan mietitty että Bottas olisi jotenkin helpottunut ettei tarvitse Sauberin shitboxilla kurvailla niin Bottashan on sylkenyt muiden tarjouksiin että pääsisi Audille. Liekö polkupyöräetu Audilla.
Helppo olla jälkiviisas, mutta nyt kun katsoo että Williamsilla on potentiaalia tuolla keskipakassa taistella hyvistä pisteistä...

speedster?

Well-known member
Montoyan mukaan Verstappen voisi liittyä Aston Martinin tiimiin Alonson paikalle.

Tiedä sitten, miten luotettava taho Montoya on, mutta olisihan tuo mielenkiintoinen kuvio. Kuinkahan Strollille kävisi Verstappenin tallikaverina? :)

ouzei

Well-known member
Kyllähän Aston(kin) varmasti on Maxin perässä, mutta riittääkö sitten pelkkä Neweyn mukanaolo tämän houkuttelemiseen. Maxia tuntuu kiinnostavan vain ja ainoastaan voittaminen eikä vaikuta siltä että mikään menestyvän tallin rakennusprojekti houkuttelisi alkuunkaan.