Kuskispekulaatiot 2026: Tuolit täynnä

comm

Well-known member
Itse veikkaisin Cadillacille enemmin Checoa. Sillä on niin valtavasti isoja Pohjois Amerikkalaisia sponsseja. Ja olisiko Valella uudestaan halua mennä peräpään talliin köröttelemään? Sittenhän sen näkee, mutta itse en haluaisi ainakaan nähdä tätä enempää tuolla häntäpään talleissa.

ouzei

Well-known member
Vale yritti kynsin hampain roikkua kiinni viimeisessä häntäpään paikassa Sauberilla, lyöttäytyi Mersun testikuskiksi pitääkseen vielä jonkun f1-oljenkorren hengissä ja on itse asiassa itse jo sanonutkin että Cadillac kiinnostaa. Mistäpä sitä toki tietää jos 2026 kaudelle löytyy joku houkutteleva työpaikka muusta sarjasta, mutta kyllähän tähän astinen meno viittaa nimenomaan siihen, että F1 on se tavoite ja mihinkään muualle kuin häntäpään tiimiin tulevaisuudessa vaatisi jo jonkinlaista ihmettä.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Kyllähän noi uudet tallit on pitkiä projekteja. Varmaan ihan hyviä maksamaan palkkaa, mutta suorituskyky on taatusti aika kuraa vuosikausia.

Itse veikkaisin Cadillacille enemmin Checoa. Sillä on niin valtavasti isoja Pohjois Amerikkalaisia sponsseja. Ja olisiko Valella uudestaan halua mennä peräpään talliin köröttelemään? Sittenhän sen näkee, mutta itse en haluaisi ainakaan nähdä tätä enempää tuolla häntäpään talleissa.
Halua hänellä on olla vaikka hännillä. Bottashan on kertonut jo tavoitteensa päästä takaisin ykkösiin, joten tuoli kuin tuoli varmasti kelpaa. Olisihan täksi vuodeksikin ottanut vaikka minkä kisajakkaran kunhan joku olisi vaan palkannut hänet.

Perez tosiaan voi olla myös yksi vahva ehdokas, tällä kertaa markkinoilla tosin maksukuskin haalareissa.

Viimeksi muokattu:

ouzei

Well-known member
Perezhän sen Cadillac-paikan varmaan rahasäkkiensä myötä todellakin vie jos vaan ajohaluja vielä riittää. Mutta on varmaan kyllä hyvin mahdollista sekin, että ei kiinnosta enää lähteä häntäpäähän pyörimään.