Lunssila
Well-known member
Ja senkin sotkee ajokortin myöntämispäivään, joka sekin on järjestyksessään kuudes ja toinen muovinen.Ahaa...eli vanhuspappa. Valitteluni.
Sikäli erikoista, että mun työpaikalla on viime aikoina palkattuja ns. nuorempia naamoja jo noin kymmenkunta.Hienoon duuniin oli tänään haastis. 75 hakijaa, joista 12 valittiin. Arvasinhan minä, ettei arpaonni osu, kun muut hakijat olivat varmaan puolet nuorempia. Mutta toiveita nostatti mielestäni erittäin hyvin mennyt valintatilaisuus. Arvelin, että josko sittenkin kokemuksellakin olisi jotain arvoa.
Vaan mailia tuli, jossa rivien välissä annettiin ymmärtää, että nuorempaa naamaa on hakusessa.
Kameli? Palatsi? Demokratia? Väistöliike? Tuhannen raivostuneen piktin lauma? Yle Teema? Hattuhylly? Filosofinen muuttomies? Pääväri? Henkilökohtainen suunnitelma? Ähtärein pakara? Puoli tuntia? Saamelainen? Salmelainen? Salminen? Nukkumaanmenohikka? Vierivä Kivi? Joku Rainier tai semmonen? Imperatiivimies?No jumalauta, jos Alppu on vanha, niin mikä minä olen
Kaksi tai Kolme, muttei enempää, tai ehkä 4:ljä.Montako noista saa valita?
Jospa sinä olet muumio.No jumalauta, jos Alppu on vanha, niin mikä minä olen
Vastaan työteholta 100:ataa Jonia ja Alppukin ainakin yhtä.
Eli 100 kertaa enemmän posekuvia työaikana?No jumalauta, jos Alppu on vanha, niin mikä minä olen
Vastaan työteholta 100:ataa Jonia ja Alppukin ainakin yhtä.
Minä sentään en edes pidä kahvi- tahi tupakkataukoja ja ruokatauotkin lennossa.Vastaan työteholta 100:ataa Jonia ja Alppukin ainakin yhtä.
Sussa on kieltämättä stuertehtahvia piirteitä.Minä sentään en edes pidä kahvi- tahi tupakkataukoja ja ruokatauotkin lennossa.
Joo hesessä tulee käytyä ehkä 1x vuodessa. Pitäkööt "laatutason" majoneesihampparinsa. :ahem: Tolla tuntimäärällä ei paljoa enää juhlittaisi/valvottaisi viikonloppusinkaan. Tossa riski jollekkin kovasti unea tarvitsevalle on vajaaunisuus ja lopulta kuolema jos lähettäis kidutuslinjalle. Eiköhän suurimmat työhalun vieväjät ole työkkärin tarjoamat palkattomat "työkokeilut" ja valitettavasti ihmisten on pakko olla mulkkutoimiston kirjoilla että on oikeus saada tukia mutta voidaan katkaista jos ei "orjatöihin" suostuta. Khyl.Hesburgerin Salmela tylynä yhteiskuntasopimuksesta: Sosiaaliturva on vienyt suomalaisten työhalut
On kyllä sellaiset teesit tuolla heebolla, etten taida ihan heti Hesburgerissa käydä, vaikka autiolla saarella olisi ainoa paikka, mistä saisi ruokaa.