Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Asetuksella 11 on lämpötila asunnossa 17,8 c. Asetuksella 12 on lämpötila asunnossa 22,1 c.
Väliasetuksia ei löydy. Kumman valitsisit?
Väliasetuksia ei löydy. Kumman valitsisit?
Joo mutten 22 astetta kyllä kuumana pidä. Mulla kämpän lämpötila yölläkin 23-24 astetta ja kyllä t-paita päällä täytyy nukkua, vaikka paksuhko peitto onkin.Kuumassa on tuskallista nukkua.
Kaikkea paskaa sitä ihminen joutuukin välillä sietämään. Tsempit.Ja laittaa housut jalkaan.
Tilata ilmaaja? Oma ilmausavain (joka maksoi olikohan kaksi tai kolme euroa) tietty kateissa, mutta onnistui tuo litteäkärkisillä pihdeilläkin. Samalla jos kerrostalossa kylmä omassa kämpässä, niin tietty niitä pattereita kannattaa vähän säätää edukseen:frank: Tai no siis...eihän niin saa tehdä, sehän on lämmön varastamista! Hyi minua.Mulla taas patteri lorisee. Pitäis tietysti tilata se ILMAAJA mutta sit pitäis siivot noi tiskit/roskat pöydältä. Ja laittaa housut jalkaan.
En mä rupee sääntöjä rikkomaan. Selvästi lukee, ettei itse saa ilmailla. Niin ja ei mulla mitään pihtejäkään olisi.Tilata ilmaaja? Oma ilmausavain (joka maksoi olikohan kaksi tai kolme euroa) tietty kateissa, mutta onnistui tuo litteäkärkisillä pihdeilläkin. Samalla jos kerrostalossa kylmä omassa kämpässä, niin tietty niitä pattereita kannattaa vähän säätää edukseen:frank: Tai no siis...eihän niin saa tehdä, sehän on lämmön varastamista! Hyi minua.
Ilmari oli tänään käynyt.En mä rupee sääntöjä rikkomaan. Selvästi lukee, ettei itse saa ilmailla. Niin ja ei mulla mitään pihtejäkään olisi.
Pelastushelikopteri?Ilmari oli tänään käynyt.
En tiedä millä. Epäilen kopterikäyntiä, kun ei oikein tuohon siäpihalle taida parkkkiin saada. Ellei sitten vedetty toimintaleffoista tuttuun tapaan kopteri ikkunan viereen leijailemaan -> ninjapotkulla ikkunasta sisään -> patterin ilmaus -> lasinsirujen siivous -> uusi ikkuna tilalle -> rappukäytävästä ulos -> kopterista köysi alas -> musiikit soimaan ja vitunmoista kyytiä pois -meiningillä.Pelastushelikopteri?
En tiedä millä. Epäilen kopterikäyntiä, kun ei oikein tuohon siäpihalle taida parkkkiin saada. Ellei sitten vedetty toimintaleffoista tuttuun tapaan kopteri ikkunan viereen leijailemaan -> ninjapotkulla ikkunasta sisään -> patterin ilmaus -> lasinsirujen siivous -> uusi ikkuna tilalle -> rappukäytävästä ulos -> kopterista köysi alas -> musiikit soimaan ja vitunmoista kyytiä pois -meiningillä.
Luultavasti käytettiin yleisavainta.