Mullakin on aiheeseen liittyvä huumorlinkki.http://m.youtube.com/watch?v=6jPCYYGlnkE
South parkia alkoholisti-keskusteluun.
Yhdyn!Nämä Mangelon pollit ovat kyllä aina hyviä.
Mulla olisi aiheeseen liittyvä huumorlinkki.Itselläni on tapana kirjoittaa lista,
Mulla olisi aiheeseen liittyvä huumorlinkki.Joskus joku noita kävi läpi jossain. A-listattu on esim. Vesa-Matti Loiri ja Mika Häkkinen eli ns. kaikkien tietämä, B vois olla vaikkapa Hector tai Jere Karalahti, C on sitten sellaisia, jotka ehkä hieman yli 50 % kansasta tietää, oisko esimerkkinä nyt vaikka Uniikki tai Jarkko Ahola ja D on paikallisia julkimoita ja pienen piirin tietämiä, kuten vaikkapa Anna-Kaisa Ikonen tai Mika Rättö.
Mulla olisi aiheeseen melkein liittyvä huumorlinkki.En jaksanut kovassa nälässä alkaa viritellä uunia tahi liettä, joten lämmitin jauhelihapihvit leivänpaahtimessa. Hyvää tuli.
Olen nero. Mistä voin noutaa Nobelini?
Mulla olis defibrilaattoriin liittyvä huumorilinkki.Defibrillaattori on mielestäni suomalaiseen suuhun liian kömpelö sana, ehdottaisin että sille etsitään joku kotimainen vastine.
Muutama oma ehdotukseni:
- sätky
- jytkäyttäjä
- pumputin
- rytmikone
- laiskan miehen sydänlihas
- tahtilajittelija
- äkäslompolo
- lähilamauttaja
- sydänsykkyröijä
- räikkönen
- virvoike
- sähkäri
- ennallistaja
- rintakarvakreppirauta
- haudankaivajan painajainen
- SOSeuttaja
- ensivastaaja
Mutta, silti. Tissit *fap fap fap*Kohtuullisen vanha keissi.
Oishan noita tissejä mielellään katsonut pidempäänkin.Mutta, silti. Tissit *fap fap fap*