Pietari
HarjunHerra
Raaseporista löytyisi yksi laiska poika joka ei jaksaisi lukea englannin kokeisiin. Nyt lähtis halvalla. Pieni kulutus. Ei syö roskaruokaa. Välillä laiska koulun suhteen.
Raaseporista löytyisi yksi laiska poika joka ei jaksaisi lukea englannin kokeisiin. Nyt lähtis halvalla. Pieni kulutus. Ei syö roskaruokaa. Välillä laiska koulun suhteen.
Juuri näin! Monikkomuoto poislukien.Osaisiko Hra Il Tempo Gigante selittää mistä näissä koordinaateissa on oikein kyse ja miten ne liittyvät lapsiin?
Omien lastesi olinpaikkoja kuloisellakin hetkellä?
Onkos pikku-Moe yhtä äkkipikainen ja pitkävihainen kuin isänsä? :thumbfh:Raaseporista löytyisi yksi laiska poika joka ei jaksaisi lukea englannin kokeisiin. Nyt lähtis halvalla. Pieni kulutus. Ei syö roskaruokaa. Välillä laiska koulun suhteen.
Turhahan se on lukea jos asiat on jo hallussa.Raaseporista löytyisi yksi laiska poika joka ei jaksaisi lukea englannin kokeisiin. Nyt lähtis halvalla. Pieni kulutus. Ei syö roskaruokaa. Välillä laiska koulun suhteen.
Sovitaanko että mä olen yhtä äkkipikainen ja pitkävihainen kun sä olet yksinkertainen? Eli voit ihan itse määritellä mun tason.Onkos pikku-Moe yhtä äkkipikainen ja pitkävihainen kuin isänsä? :thumbfh:
Eiku, en kysykään tätä. Sorry.
EN KYSYNYT MITÄÄN...SE LUKEE SIINÄ VIESTISSÄ.Sovitaanko että mä olen yhtä äkkipikainen ja pitkävihainen kun sä olet yksinkertainen? Eli voit ihan itse määritellä mun tason.
Nyt voit kertoa mistä mä olen nyt pitkävihainen? Mitä olen nyt sulle tehnyt?
Kai ehdit näkemään koko kisan suorana? Ja onnittelut.Kerronpa minäkin sitten jotain. Pikkupojalle (7 kk) on ilmeisesti tulossa ekat hampaat, sen verran haluaa jäystää leluja, huutaa ja ikenet on valkoisina. Helpottaa kait kutinaa. Neuvolassa eivät vaan tahtoneet uskoa kun merkit oli ilmassa jo yli kk sitten. Kaikille lapsille tulee kuulemma hampaat vasta 7-8 kk ikäisinä. Kirjoissa ainakin.
Ollaan yhdessä "kateltu" formuloita, tuntuu rauhoittuvan ja tuijottavan ruutua kisojen aikana. :ahem: Jos ei muuta ni äänet ja liikkuva kuva kiinnostaa. Poika syntyikin tasan tunti ennen viime kauden Monacon GP: n starttia.
Hyvä homma, pääsit sitten siitä heti katsomaan livenä kisaa :ahem:Poika syntyikin tasan tunti ennen viime kauden Monacon GP: n starttia.
En sentään , tai olis se ollut periaatteessa mahdollista mut en sit viittiny/halunnu lähtee himaan niin nopeasti. Synnytyksen alku oli venynyt jo yli vuorokauden ja sitten tekivät sektion just kisan alla. Mut kait tää on niitä ainoita syitä miks kisan voi katella jälkilähetyksenä.Kai ehdit näkemään koko kisan suorana? Ja onnittelut.
Isillä kiireitä töissä?Vanhemmalle lapselle tuli ensimmäinen hammas tasan 5kk iässä, jää nähtäväksi että pistääkö tämä paremmaksi. Tuskaisia hetkiä luvassa äidille .