Jaa, mä luulin et kyseessä on saunamajurin natsat.Olis päheetä mennä löylynheittäjänmerkki* rintamuksissa työhaastatteluun.
*pronssinen uintimerkki
Ei kai sitä tylsyyttä etukäteen tiedä, kun jokainen tuleva hetki on vielä kokematta. Mitä siellä merellä voikaan tapahtua - pinnalla tai sen alla. :eek!:Merivalvonta ja 9 kk:n pesti pojalle.
Tylsä nakki. Varmaan se heikko coopperi johti tuohon ruudunkatseluhommaan. Tai vaihtoehtoisesti luurit korvilla kuuntelee potkuriääniä.
Mä luulin jo, että Antsasta on tulossa ihan oikea pappa.9 kk:n pesti pojalle.
Onnittelin kanssa, että hyvä ja lunki homma. Hitaasti oppivat on vähän kauemmin siellä harmaissa.Mä luulin jo, että Antsasta on tulossa ihan oikea pappa.
Kahden vuoden?Kaveri aikoinaan kirosi, että kaikkein paskin nakki tuo 9kk. Joutuu pitämään kahden vuoden tauon opiskeluista eikä siltikään saa natsoja, jotka hänelle ois ollu niin kovin tärkeitä.
Eiks sillä ollu varaa ostaa kokonaisia tupakoita?ei saa natsoja, jotka hänelle ois ollu niin kovin tärkeitä.
Niin kun tammikuussa meni ja joskus lokakuussa pääsi pois. Kouluun ehti vasta seuraavan vuoden syksyllä.Kahden vuoden?
Ookkei, eli ajoitusvirhe saapumiserän suhteen.Niin kun tammikuussa meni ja joskus lokakuussa pääsi pois. Kouluun ehti vasta seuraavan vuoden syksyllä.
Ja mehän tiedämme mitä sanotaan miehistä, joilla on pienet kädet...Kyllä oli söpö pienine sormineen
:thumbup:Näinpä tänään kummityttöni viiden päivän ikäisen poikavauvan. Kyllä oli söpö pienine sormineen ja varpaineen. :ahem: