Sammypiru
Isä
Tämä topic käsittelee 1. divarin kuljettajien mietteitä. Lehdistötilaisuus nimetään aina seuraavan osakilpailun mukaan.
Olkaa hyvä tässä ensimmäinen:
Lehdistötilaisuudessa mukana V.Rahja, H.Etupaltta, KenLie, Keke Ruusperi, William Hamilton ja Sammy The Bridge.
1.
- V Rahja, johdat nyt Syyssarjaa selkeällä kahden pisteen erolla seuraavaan, luoko tämä sinulle paineita seuraavaan Monacon kisaan?
* Ei, paineita luo ainoastaan se, että olen jäämässä tallikaverini varjoon.
- Miten on mahdollista, että sinä johdat sarjaa ja tallikaverisi P. Pöyhönen ei ole saalistanut pistettäkään? Onko sinulla tallisopimuksessa kohta, jossa määritellään tallin voimavarat sinun eduksesi?
*Ei ole. Useaan otteeseen olemme toistaneet medialle, että Pekka on 1B-kuljettaja, eikä suinkaan 2. kuljettaja. Moiset väitteet ovat täyttä humpuukia.
- Voitko valottaa hieman taktiikkaasi Monacoon?
*Tavoitteena on ajaa rauhallisesti ja ohittaa auto kerrallaan ajamalla shikaanin rauhallisesti heidän etsiessä näppäimistöllä shiftiä ja ärrää.
- Onko edellisestä kilpalusta kahdelle huippukuljettajalle lanketetut ajokiellot mielestäsi oikeutettuja ja helpottavatko ne sinun asemiasi?
*Kyllä helpottavat. Olin mukana päättämässä rangaistuksia, koska katsoin, että itselläni ei ole mahdollisuuksia voittoon, ellen saa pelattua Sammya ja Duunaria pois pelistä. Mallia otin Bernie Ecclestonesta.
2.
- H. Etupaltta, olet tällä hetkellä sarjan toisena, vaikeuttiko yhtäkkinen
tallivaihdos keskittymistäsi Snettertonin osakilpailuun?
*Potkut Brabhamilta eivät tulleet yllätyksenä, nimittäin ykköskuljettajan, Geren, sopimuksessa lukee, ettei hän saisi hävitä minulle. Näin kuitenkin kävi, joten talli ratkaisi ongelman antamalla minulle potkut. Onneksi alla oli esisopimus Cooperin kanssa, ja olinhan myös salaa testannut heidän autoaa, joten ei siinä mitään vaikeuksia ollut.
- Pitääkö huhu paikkaansa, että aiot pitää välivuoden kilparadoilta heti ensimmäisen mestaruuden voitettuasi? Mikä sinua motivoi?
*En tule välivuotta pitämään mestaruuden jälkeen, koska en tule ikinä voittamaan mestaruutta.
- Sinut tunnetaan varikon raikulipoikana, tapahtuuko usein niin,
että olet vielä nukkumassa muiden jo keskittyessä aika-ajosuorituksiin?
*Öisiä harrastuksiani en rupea mitenkään enempää kommentoimaan, mutta voisin myöntää keskittymiseni kisaa olevan puutteellinen.
- 1 divisioonaan tämän kauden alussa noussut Sammy on näyttänyt 2. divarissa oppimiaan temppuja myös 1 divisioonassa. Onko hänestä
sinun haastajaksi kuluvalla kaudella?
*(Etupaltta jättää vastaamatta ja poistuu lehdistötilaisuudesta).
- Tallikaveri Henkka on 6 pisteen päässä sinusta, kummasta tallinne aikoo leipoa mestarin? Vai ratkaistaanko sijoituksenne mies miestä vastaan rehellisesti kilpaa ajaen?
*(Etupaltta poistui jo, huomautus haastattelijalle)
3.
- KenLie, et ajaa enää tässä sarjassa, olet kuitenkin aktiivinen sivustaseuraaja ja tunnet sarjan kaluston melkoisen hyvin, mitä yksinkertaisia neuvoja antaisit kuljettajille mestaruuden voittoon?
*"to finish first you must finish more than others"
- Kiitos neuvosta, tällä neuvolla varmaan kaikki ovat voittotaistelussa.
4.
- Keke Ruusperi, pistetilisi on vielä avaamatta tältä kaudelta, syökö se miestä?
*(Hiljaisuus, ei vastausta)
- Snettertonin aika-ajoissa jäit kärjestä 2,8 sekuntia, se on aivan liikaa tämän
luokan sarjassa. Puolittuuko vaiu tuplaantuuko aika Monacoon mentäessä?
*Snettessä satsasimme kisanopeuteen joka olikin aivan kohdalleen. Pahaksi onneksi tekniset probleemat kävivät liian suuriksi ja peli jäi kesken.
- Aikooko Eagle tehdä testiä salaa ennen seuraava Monacon osakisaa?
*Monacoon testaaminen jää luonnollisesti hyvin vähäiseksi, mutta tavoitteet ovat aina korkealla.
- Vastauksistasi päätellen Eagle tallin rahat ovat vähissä jo tässä vaiheessa kautta. Kiitos sinulle.
5.
- William Hamilton, olet yhteispisteissä neljäntenä reilusti tallitoveriasi
edellä. Onko kalustosi ykköskalustoa ja Japen auto sinun hylkäämistäsi osista
rakennettu?
*(Hamilton ei ole saapunut lehdistötilaisuuteen kutsusta huolimatta)
- Ennakkosuosikki Monacoon?
*(Luonnollisesti ei ole vastaamassa tähänkään kysymykseen)
5.
- Sammy The Bridge, et aja Monacossa kilpailukieltosi vuoksi, miten tämä vaikuttaa Lotus tallin menestykseen?
*Saamani kilpailukielto osui oikeastaan naulankantaan, koska minä en ole mikään Monacospecialisti. Tallipäällikkömme on palkannut tuurajan tilalleni, Petteri Paavosen tuolta F1racingista, hän on erittäin nopea Monacossa ja tullee saalistamaan suurimmat pisteet katuradalta. Kilpailukieltohan ei koske Petteriä, vaikka tilalleni hyppääkin.
- Snettertonin jälkeen oli huomattivissa sinussa suuresti pettynyt kilpa-autoilija, olit kuitenkin testeissä erittäin nopea ja luotettava, kisassa kuitenkin kaksi konerikkoa, miten tämän selität?
*Kyllä tosiaankin olin pettynyt, testit ja shakedownit menivät muita dominoiden ja luotettavuutta löytyi. Kisasta luotettavuus kuitenkin puuttui, ehkä meidän ei olisi kannattanut ajaa niin paljoa testiä, koneistosta oli jo paras luotettavuus menetetty. Liika testi on liikaa, herkkyys oli hävinnyt....Snettessä olisi pitänyt voittaa.
- Seuraava rata, johon pääset on Zandvoort, mitkä ovat tavoitteet siellä?
*Rata on minulle niitä vähiten ajettuja ratoja, joten vaikeaa tulee olemaan. Katsotaan ensin muiden vauhti ja määritellään sitten tavoiteet.
- Näin on saatu ensimmäinen Syyssarjan 1.divarin lehdistötilaisuus purkkiin, toivon mukaan tämä herättää keskustelua ja näin toimittajan roolissa toivonkin menestystä Sammyn korvaavalle Petterille.
Toimitus
<small>[ 02-10-2002, 21:09: Message edited by: Sammypiru ]</small>
Olkaa hyvä tässä ensimmäinen:
Lehdistötilaisuudessa mukana V.Rahja, H.Etupaltta, KenLie, Keke Ruusperi, William Hamilton ja Sammy The Bridge.
1.
- V Rahja, johdat nyt Syyssarjaa selkeällä kahden pisteen erolla seuraavaan, luoko tämä sinulle paineita seuraavaan Monacon kisaan?
* Ei, paineita luo ainoastaan se, että olen jäämässä tallikaverini varjoon.
- Miten on mahdollista, että sinä johdat sarjaa ja tallikaverisi P. Pöyhönen ei ole saalistanut pistettäkään? Onko sinulla tallisopimuksessa kohta, jossa määritellään tallin voimavarat sinun eduksesi?
*Ei ole. Useaan otteeseen olemme toistaneet medialle, että Pekka on 1B-kuljettaja, eikä suinkaan 2. kuljettaja. Moiset väitteet ovat täyttä humpuukia.
- Voitko valottaa hieman taktiikkaasi Monacoon?
*Tavoitteena on ajaa rauhallisesti ja ohittaa auto kerrallaan ajamalla shikaanin rauhallisesti heidän etsiessä näppäimistöllä shiftiä ja ärrää.
- Onko edellisestä kilpalusta kahdelle huippukuljettajalle lanketetut ajokiellot mielestäsi oikeutettuja ja helpottavatko ne sinun asemiasi?
*Kyllä helpottavat. Olin mukana päättämässä rangaistuksia, koska katsoin, että itselläni ei ole mahdollisuuksia voittoon, ellen saa pelattua Sammya ja Duunaria pois pelistä. Mallia otin Bernie Ecclestonesta.
2.
- H. Etupaltta, olet tällä hetkellä sarjan toisena, vaikeuttiko yhtäkkinen
tallivaihdos keskittymistäsi Snettertonin osakilpailuun?
*Potkut Brabhamilta eivät tulleet yllätyksenä, nimittäin ykköskuljettajan, Geren, sopimuksessa lukee, ettei hän saisi hävitä minulle. Näin kuitenkin kävi, joten talli ratkaisi ongelman antamalla minulle potkut. Onneksi alla oli esisopimus Cooperin kanssa, ja olinhan myös salaa testannut heidän autoaa, joten ei siinä mitään vaikeuksia ollut.
- Pitääkö huhu paikkaansa, että aiot pitää välivuoden kilparadoilta heti ensimmäisen mestaruuden voitettuasi? Mikä sinua motivoi?
*En tule välivuotta pitämään mestaruuden jälkeen, koska en tule ikinä voittamaan mestaruutta.
- Sinut tunnetaan varikon raikulipoikana, tapahtuuko usein niin,
että olet vielä nukkumassa muiden jo keskittyessä aika-ajosuorituksiin?
*Öisiä harrastuksiani en rupea mitenkään enempää kommentoimaan, mutta voisin myöntää keskittymiseni kisaa olevan puutteellinen.
- 1 divisioonaan tämän kauden alussa noussut Sammy on näyttänyt 2. divarissa oppimiaan temppuja myös 1 divisioonassa. Onko hänestä
sinun haastajaksi kuluvalla kaudella?
*(Etupaltta jättää vastaamatta ja poistuu lehdistötilaisuudesta).
- Tallikaveri Henkka on 6 pisteen päässä sinusta, kummasta tallinne aikoo leipoa mestarin? Vai ratkaistaanko sijoituksenne mies miestä vastaan rehellisesti kilpaa ajaen?
*(Etupaltta poistui jo, huomautus haastattelijalle)
3.
- KenLie, et ajaa enää tässä sarjassa, olet kuitenkin aktiivinen sivustaseuraaja ja tunnet sarjan kaluston melkoisen hyvin, mitä yksinkertaisia neuvoja antaisit kuljettajille mestaruuden voittoon?
*"to finish first you must finish more than others"
- Kiitos neuvosta, tällä neuvolla varmaan kaikki ovat voittotaistelussa.
4.
- Keke Ruusperi, pistetilisi on vielä avaamatta tältä kaudelta, syökö se miestä?
*(Hiljaisuus, ei vastausta)
- Snettertonin aika-ajoissa jäit kärjestä 2,8 sekuntia, se on aivan liikaa tämän
luokan sarjassa. Puolittuuko vaiu tuplaantuuko aika Monacoon mentäessä?
*Snettessä satsasimme kisanopeuteen joka olikin aivan kohdalleen. Pahaksi onneksi tekniset probleemat kävivät liian suuriksi ja peli jäi kesken.
- Aikooko Eagle tehdä testiä salaa ennen seuraava Monacon osakisaa?
*Monacoon testaaminen jää luonnollisesti hyvin vähäiseksi, mutta tavoitteet ovat aina korkealla.
- Vastauksistasi päätellen Eagle tallin rahat ovat vähissä jo tässä vaiheessa kautta. Kiitos sinulle.
5.
- William Hamilton, olet yhteispisteissä neljäntenä reilusti tallitoveriasi
edellä. Onko kalustosi ykköskalustoa ja Japen auto sinun hylkäämistäsi osista
rakennettu?
*(Hamilton ei ole saapunut lehdistötilaisuuteen kutsusta huolimatta)
- Ennakkosuosikki Monacoon?
*(Luonnollisesti ei ole vastaamassa tähänkään kysymykseen)
5.
- Sammy The Bridge, et aja Monacossa kilpailukieltosi vuoksi, miten tämä vaikuttaa Lotus tallin menestykseen?
*Saamani kilpailukielto osui oikeastaan naulankantaan, koska minä en ole mikään Monacospecialisti. Tallipäällikkömme on palkannut tuurajan tilalleni, Petteri Paavosen tuolta F1racingista, hän on erittäin nopea Monacossa ja tullee saalistamaan suurimmat pisteet katuradalta. Kilpailukieltohan ei koske Petteriä, vaikka tilalleni hyppääkin.
- Snettertonin jälkeen oli huomattivissa sinussa suuresti pettynyt kilpa-autoilija, olit kuitenkin testeissä erittäin nopea ja luotettava, kisassa kuitenkin kaksi konerikkoa, miten tämän selität?
*Kyllä tosiaankin olin pettynyt, testit ja shakedownit menivät muita dominoiden ja luotettavuutta löytyi. Kisasta luotettavuus kuitenkin puuttui, ehkä meidän ei olisi kannattanut ajaa niin paljoa testiä, koneistosta oli jo paras luotettavuus menetetty. Liika testi on liikaa, herkkyys oli hävinnyt....Snettessä olisi pitänyt voittaa.
- Seuraava rata, johon pääset on Zandvoort, mitkä ovat tavoitteet siellä?
*Rata on minulle niitä vähiten ajettuja ratoja, joten vaikeaa tulee olemaan. Katsotaan ensin muiden vauhti ja määritellään sitten tavoiteet.
- Näin on saatu ensimmäinen Syyssarjan 1.divarin lehdistötilaisuus purkkiin, toivon mukaan tämä herättää keskustelua ja näin toimittajan roolissa toivonkin menestystä Sammyn korvaavalle Petterille.
Toimitus
<small>[ 02-10-2002, 21:09: Message edited by: Sammypiru ]</small>