En tiiä mitä toi Jape selitti, että Levoskasta mennään tosta vaan ohi... doubtful
Antti tuli musta ohi ekan kiekan takasuoralla helposti ja sitten etin melkeen kaks kiekkaa paikkaa ja kyllä varmasti ainakin keulaa näytin. Välillä joutu ajamaan kanttareilta ku ei radalle meinannu sopia. Kolmannella kiekalla aukes alkupään tiukoissa mutkissa tilaa ulkomutkaan kun Antti vähän haki ja käytin tilaisuuden. Antti ei kai sit tienny että oon siinä ja tuli vielä sisämutkassa kanttarin päältä niin paljon, että multa loppu tila ja Antti ohjasi mut "oikopolulle". Siellä oli umpikuja ja joutu pyörityshommiin. Kun siinä odotin tyhjää tilaa radalle, tuli Ikäheimo Ferrarilla kattelemaan lähempää. Laitoin käden ylös että osais väistää, mutta päin tuli.
Onneksi yhteydet oli kunnossa ja törmäyksen voimavektori oli hillitty. Uudestaan joutu siinä kuitenki pyörittelemään. Toi on taas kyllä ihan jälkeenpäin kattomisen arvonen säätö. Kun maalilinjalle taas pääsin, oli sijoitus 9. Nousin muutamassa kiekassa 4. sijalle ja taisin kolhasta Kampin brabin seinään ekassa sikaanissa ku käytin tilaisuudet aika välittömästi hyödyksi. Sori siitä, vaikka olinhan mä just edellä. "NP" tuli jo kisassa eli nukuin yöni hyvin.
Sitten huomasin eron eteen olevan 45 sekkaa. Mokailin vähän ja jouduin kaks sijaa antamaan ja ottamaan takasin. Vikat 15 kiekkaa olikin sitten aika tasasta puuroa. Ohjelma tuntu olevan ohi ja meinas tulla boretus major. Jape keskeytti jossain vaiheessa eestä ja maalissa olin sitte kolmas, vaikka kisan alussa tuli säädettyä urakalla.
Mut hosti oli fantastinen.
Kärki ajo prkeleen kovaa ja Epun paaluaika pelotti. Joutuu miettii josko ottas jonku nopeemman mopiilin alle seuraavan kerran. Suorilla tolla kuupperilla tuntuu jäävän snadisti alakynteen ja se ei oikeen oo hyvä juttu Monacosta eteenpäin...
<small>[ 02-07-2003, 10:37: Message edited by: NS ]</small>