Liki Juhannuskisa - lehdistötilaisuus

  • Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Eikös se Juskasen vihje tarkoittanutkaan, että mennään ns. ryhmäkuvaan, jossa halataan joka jätkiä selästä.:D
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Jahas taas J alkavalla nimellä kisa palkinnoilla. Ehk joskus tuon yhen J:n lisää palkintopallille. :thumbup: Eka pitäis kuntoo kasvattaa et jaksais ees ajaa kartingkisan. Ja lihavoimaa et jaksas kääntää rattii. Ellei olis powersteering. :tongue:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Vittu kun harmittaa. Ei se olo ole vieläkään paremmaksi muuttunut, aina välillä pitää nivustyrää työnnellä sisään kun tuntuu niin ilkeältä. 3 unetonta on just vietetty ja vähän tuli nukuttua. Päättyykö ne kisat jo ennen kuin pääsen radalle? Arvioivat leikkauspääsyyn heinäkuussa, toipumiseen parhaimmillaan elokuussa vasta?
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Thunder sanoi:
Vittu kun harmittaa. Ei se olo ole vieläkään paremmaksi muuttunut, aina välillä pitää nivustyrää työnnellä sisään kun tuntuu niin ilkeältä. 3 unetonta on just vietetty ja vähän tuli nukuttua. Päättyykö ne kisat jo ennen kuin pääsen radalle? Arvioivat leikkauspääsyyn heinäkuussa, toipumiseen parhaimmillaan elokuussa vasta?
Forssan tapahtumassa oli puhetta ja tuolla Kesäkisa-toikissa kirjoitettuna, että olisi vielä ulkoratakisa elokuussa. Syksyllä vielä sitten Kaanaassa ja Vauhdin Maailman radalla vantaalla sisäkisat. Varmasti ehdit vielä mukaan!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
jep, pari ulkokisaa on hyvinkään jälkeen vielä suunnitelmissa, jonka jälkeen mahdollisesti 1-2 sisäkisaa syys-/lokakuussa...
(tiedotellaan näistä enempi kun tiedetään enempi ;) )
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Jussi sanoi:
Laitoin Juskaselle kuvan FO:sta saippuoimassa Alb...ööh itseään ;) ;)
nonih, sun sit piti mennä pilaamaan juskasen ruoka- & nukkumishalut tuommosilla mielikuvilla :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Jussi sanoi:
Pistetilannetoikki oli hukkunut minne lie, joten laitan tilanteen tänne:

Miesten sarja:
Jussi 39
Cmoney 30
FO110K 23
lfb 22
Albert Oil 16
Jaska 11
Jusban 11
Myllis 10
Darren 10
Thunder 9
Jacques 7
Otto 4
Banaani 2

Naisten sarja:
S.A 30
Paljos mulla?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
FO110K sanoi:
nonih, sun sit piti mennä pilaamaan juskasen ruoka- & nukkumishalut tuommosilla mielikuvilla :nope:
Oliko se minun ryhmäkuva-ajatukseni parempi hänelle?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13717
Darren sanoi:
Kisassa roikuin Jussin ja Cmoneyn lähituntumassa kaksi ja puoli kierrosta. Kolmannella kierroksella kolmen nippu ihan kasassa ja huolenani oli, että riittääkö aerobiikkani roikkumaan hyökkäysetäisyydellä koko kisan ajan. Päätin sitten ekassa vasemmalle kääntyvässä mutkassa hyökätä jä yrittää ohitusta Cmoneysta.
Olen aika varma että toisen kierroksen alkupuolella osuimme, kun juttelinkin että hyökkäsit siinä mutkassa kierrosta ennakoimaani (heti lähdön jälkeen) myöhemmin.

FO110K sanoi:
kierr. aika putosi B-finaaliin verrattuna 3sek, eli ei ihan normaalia menoa ollut
No ei, vähän päälle 2sek. Silti paljon.
 
Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Cmoney sanoi:
Olen aika varma että toisen kierroksen alkupuolella osuimme, kun juttelinkin että hyökkäsit siinä mutkassa kierrosta ennakoimaani (heti lähdön jälkeen) myöhemmin.
Juurikin toisella kierroksella oli törmäys. Olin katsovinani kierrosajoista, että kolmannella kierroksella aikani pyörähdyksen takia huonompi, mutta printissä olikin varikoltaulostulokierros laskettu mukaan. Sen takia luulin muistini tehneet tepposet kun uskoin paperia.
 

Örfil

Guest
Joni sanoi:
Haha niin siis toi. 2005 oli F1-forumin eka karting möötte ja en muista olitko ite vielä mukana. ;)
Olen ollut "mukana" aikojen alusta saakka, myös tuolla :ahem: Tuolloin kisamenestys ei ollut hyvä saadun rangaistuksen takia...
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Jussi sanoi:
Tuolloin kisamenestys ei ollut hyvä saadun rangaistuksen takia...
Jepjep. Jotkut ne siellä kolisteli tosi hurjasti ku oli vitusti kiviä radalla pääsuoralla. :D :D
 

Örfil

Guest
Olitko sä siellä mukana? Nyt taidan muistaa hämärästi jonkun nuoren foorumilaisen...:doubtful:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Jussi sanoi:
Olitko sä siellä mukana? Nyt taidan muistaa hämärästi jonkun nuoren foorumilaisen...:doubtful:
Juu. IRC-Galleriassa mulla on kuvakin siitä mutta tällä hetkellä se on jäässä. :rolleyes: Muistaakseni jossain oli kunnon galleria koko skabasta mutta en nyt muista missä.
 

Örfil

Guest
No juu nyt muistan minäkin. Suthan tarttee merkata sitten möötettyjen listalle.
 
Ylös