Liveseurantatoikit kaudelle 2011

Pitäisikö liveseuranta olla omassa toikissa

• Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Tiedän että tämä on jauhettu joka kautta ennen, mutta pitäiskö tänä vuonna kuitenkin ottaa nämä takaisin käyttöön, kun välillä noihin kisatoikkeihin näyttää tulevan kolmetoista sivua kakkaa ja sitten vasta alkaa kunnon keskustelu.

M1gu

Well-known member
Liveseuranta pitäs mun mielestä tapahtua ircissä, ei foorumeilla.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Liveseurannat takaisin käyttöön. Ja vielä F1-vapaan puolelle. Minä ehdotan sellaista, että varsinainen kisatopic lukitaan tuntia ennen starttia ja lukitus avataan tunti startin jälkeen.

rikke

Well-known member
Mielestäni se ei ole mikään mahdoton tehtävä kelailla sivulle, jossa näkee kellonajasta, että kilpailu on loppunut.

Joten ei tarvitse.

Lunssila

Well-known member
Viimeksihän homma taisi kaatua siihen, ettei ollut moderaattoreita aukomassa/sulkemassa toikkeja. Sittemin on tullut lisää modeja, joten tämä ongelma on helpottunut.

Tosin mun mielestä niitä ketjuja ei tarvisi lukita kesken viikonlopun. Eiköhän jokainen tajua itse, milloin on kirjoittamassa livesättiä ja milloin ei.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Liveseurannat takaisin käyttöön. Ja vielä F1-vapaan puolelle. Minä ehdotan sellaista, että varsinainen kisatopic lukitaan tuntia ennen starttia ja lukitus avataan tunti startin jälkeen.
Muistan tuossa systeemissä miten jokaisen tapahtuman ohessa tuli vinkua, kun just oli hyvän vastauksen kirjoittanut ja ketju olikin ehtinyt sulkeutua:eek: Minulle passaa toki kokeiltavaksi muukin kuin viimekautinen kolmen ketjun malli per kisaviikonloppu.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ei niitä mun mielestä tarvitse lukkoon paiskoa. Jos joku nyt sitten kokee kirjoittaneensa rautaisen analyysin liveseurantaan, niin sen voi toiveesta jopa siirtää kun joku moderaattori on taas elossa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Juu en minäkään lukkoonlyömisen kannalla ole, muutamat "väärät" postaukset tuskin koko järjestelmää kaataa...

WebSlave

Trackman
Itse muistaakseni kannatin erillistä liveketjua, mutta tästä äänestettiin ja nykyinen systeemi voitti. En näe tarpeelliseksi taas lähteä tätä muuttamaan.