Nöky vittu ku auto kule enempää! Polkisinhan minä!Noinhan Tanskassa tehtiin ja tulokset olivat varsin hyviä.
Nöky vittu ku auto kule enempää! Polkisinhan minä!Noinhan Tanskassa tehtiin ja tulokset olivat varsin hyviä.
Johtuiko muutos sitten valvonnan kiristämisestä vai rajoitusten nostosta vai mistä? Tässä voi hyvin äkkiä päätyä tekemään tyyliin kattohaikaroiden yleisyydestä ja syntyvyyksien tilastoista vaikka mitä tulkintoja.Noinhan Tanskassa tehtiin ja tulokset olivat varsin hyviä.
Vitustako minä tiedän. Kysy tutkijoilta äläkä tutkimustuloksen lukeneelta.Johtuiko muutos sitten valvonnan kiristämisestä vai rajoitusten nostosta vai mistä? Tässä voi hyvin äkkiä päätyä tekemään tyyliin kattohaikaroiden yleisyydestä ja syntyvyyksien tilastoista vaikka mitä tulkintoja.
Olis kai siellä muutenkin säästöliekki- ja kaaharikuskeja, mutta ehkäpä toleranssikuskit tyytyisivät samampaan.Ihan normivedolla Mäntsälästä Heinolaan tiellä liikkuu autoja 80 - 140 kmh nopeudella. Onhan jo tuossakin 60 kmh:n nopeusero.
Itseppä lähdit dissauslinjalle.Tämä keskustelu tuntuu saavuttaneen huippuhetkensä tässä ja nyt.
No noinhan se on aina ollut, vaikkei sitä ole aiemmin hirveästi myönnettykään.Heh, prioriteetit kohdillaan kun tärkeintä ei ole parantaa liikenneturvallisuutta vaan kerätä rahaa valtion kassaan.
Kyseenalaistin valtamedian väittämän.Itseppä lähdit dissauslinjalle.
No googlaa niin löytyy useampi lähde. Kyllä sun viesti oli selkeästi dissaamista.Kyseenalaistin valtamedian väittämän.
Kaikkea netissä kirjoitettua ei kannata heti sinisilmäisesti uskoa.
Toivottavasti siitä ei tullut paha mieli.No googlaa niin löytyy useampi lähde. Kyllä sun viesti oli selkeästi dissaamista.
Komp. Shikaaneita tilalle, jos hidasteita on oltava.Pois kaikki töyssyt.
Shikaanit on kivoja. Pitäis vaan olla rotvallin sijaan kanttarit.Komp. Shikaaneita tilalle, jos hidasteita on oltava.
Itävallan (Red Bull Ringin) kanttarellit ehdottomasti.Shikaanit on kivoja. Pitäis vaan olla rotvallin sijaan kanttarit.
Useamman kisan oon siltä radalta tänä kesänä nähnyt, mutten kyllä muista millaiset kanttarellit siä on. Se ois myös sellainen rata jossa mielelläin joskus kävisin.Itävallan (Red Bull Ringin) kanttarellit ehdottomasti.