Loppuvuoden urheiluvedonlyöntiploki

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Loppuvuoden urheiluvedonlyöntiploki. Tavoitteena +1000%

Satuin poikkeamaan sunnuntaina 7.11 veikkauksen tililläni. Edellisestä visiitistä olikin vierähtänyt jo hetki jos toinenkin aikaa.
Veikkaus taputti minua olalle paitsi esittelemällä uudistuneen palvelunsa, myös osoittamalla rehtiä henkeä tililläni jopa sivustomuodon muutoksen yli säilytetyn 4,00 euron muodossa.
Havaitsin itseni siis 4 euroa rikkaammaksi kuin olin villeimmissä unissani kuvitellutkaan.

Asiahan piti heti korjata takaisin totutuimmille raiteille.
Formulat tuntuivat sopivalta tavalta uhrata nuo vähät, budjettini ulkopuoliset roponi taiteiden, kulttuurin, tieteiden ja urheilun alati nälkäiselle alttarille.

Tuumasta toimeen.
Vettel voittaa - 2 euroa siinne.
Loput 50% yllätyspääomastani hajautin 10 pelin supertriplajärjestelmään, joka perustui oletukselle, että Red Bullit tulevat jommin kummin päin maaliin ensimmäisinä, kolmanneksi sijoittuvalle rastiteltiin sitten ihan oikeita yllätysmahdollisuuksiakin.

Tulos :
En päässytkään ilahduttamaan nervosynapsitutkijoita, ryhmäkuviokellujia ja kangaspuuartesaaneja neljällä eurollani , vaan jouduin katselemaan veikkauksen tilillä seuraavaksi seitsemää euroa ja kymmentä senttiä. Pääomani, jonka olemassaolosta en ollut edes tietoinen 6 tuntia aiemmin, oli kasvanut kultaisissa käsissäni käsittämättömät 80%.

Enää tuo ansaitsemattomalta tuntunut 4 euroa ei vaikutakaan mahdollisuudelta ojentaa auttava käteni heisimatotutkimukselle, vaan se muuttui ensimmäiseksi riisinjyväksi shakkilaudalla. Rikastumisen valtatien käyttömaksu on maksettu ja puomi on ylhäällä. Kaasu pohjaan!
Vaatimattomaksi tavoitteeksi vuoden loppuun mennessä asettelin vähintään 1000% kasvun alkupääomalle.

Seuraavaksi kerron elämäni ensimmäisestä livepelisukkuloinnista, mutta sitä ennen käyn nukkumassa ja vielä - todennäköisesti ainakin hetken - myös töissä. Ensimmäinen, eikä toinenkaan voitto vielä vapauttanut minua irtisanoutumaan säännöllisestä päivätyöstäni.
 
Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Kauden alussa löin Webberin maailmanmestaruudesta vetoa näyttävän summan hyvällä kertoimella. Jännäksi menee.
 
Ylös