Lumilautailu

Sijainti
Helsinki
Itsekin näin suurena lumilautailun ystävänä ja rakastajana ajattelin tehdä topikin kyseisestä lajista, koska sellasia ei haulla löytynyt.
Kuinkas moni foorumilainen harrastaa lautailua, millä välineillä ja miten kauan on tullut laskettua? Missä käytte laskemassa, mitkä ovat parhaat paikat? Ja miksi aloititte lautailun?
Mikä lautailussa on ne hienoimmat asiat miksi sitä jaksaa vuodesta toiseen harrastaa?

Stig Helmer

Banned
Varmaan tästä syntyisi enemmän keskustelua jossain enemmän aiheeseen perehtyneellä forumilla?

Sijainti
Helsinki
^ Ei varmasti syntyisi.
Tuollaiset aiheet on puhuttu siellä puhki, ja kun mä en ole kiinnostunut heidän, vaan tämän foorumin kävijöiden laskemisista.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Olen laskenut lumilaudalla parina viime talvena. Aloitin lautailun, koska en jaksanut laskea enää suksillakaan. Lautailussa oli sentään aluksi haastettakin. Omaa lautaa en omista, ja lasken kovilla siteillä.

Stig Helmer

Banned
Siis tulet F1-aiheiselle palstalle uutena tyyppinä, ja rekisteröidyt saadaksesi tietoa juuri F1-keskusteluun kirjoittelevien lumilautakokemuksista.

No, mikäs siinä.

Itse en ole koskaan lajia kokeillut.

Sijainti
Helsinki
Se, että teen tämän topikin tänne, ei tarkoita, että koko rekisteröitymiseni tarkoitus olisi tehdä yksi lumilautailutopikki tänne. Rekisteröidyitkö sinä aikanasi että pääset tekemään yhden topikin aiheesta, joka sinua itseäsi kiinnostaa?

Ehkä se sitten on sinun tapasi postailla foorumeille. Minun kuitenkaan ei. Kaikki eivät (suureksi onneksi) ole samanlaisia kuin sinä.

Stig Helmer

Banned
attenz. qualitá sanoi:
Se, että teen tämän topikin tänne, ei tarkoita, että koko rekisteröitymiseni tarkoitus olisi tehdä yksi lumilautailutopikki tänne. Rekisteröidyitkö sinä aikanasi että pääset tekemään yhden topikin aiheesta, joka sinua itseäsi kiinnostaa?

Ehkä se sitten on sinun tapasi postailla foorumeille. Minun kuitenkaan ei. Kaikki eivät (suureksi onneksi) ole samanlaisia kuin sinä.
Ota nyt ihan rauhallisesti. Tuollaiset henk.kohtaisuudet, "kaikki eivät (suureksi oneksi) ole samanlaisia kuin sinä" eivät varmasti helpota uuden tuttavuuden asemaa, kun heti antaa itsestään tuollaisen kuvan. Nimim. kokemusta on. :)

Sijainti
Helsinki
No johan sitä ollaan ystävällisiä. Tästä topikista tuli täysi offtopik.

Onko kaikki täällä tosiaan pelkkiä formulaihmisiä?

Giffen:[

The Horned Reaper
Sijainti
unknown
Stig Helmer sanoi:
Ota nyt ihan rauhallisesti. Tuollaiset henk.kohtaisuudet, "kaikki eivät (suureksi oneksi) ole samanlaisia kuin sinä" eivät varmasti helpota uuden tuttavuuden asemaa, kun heti antaa itsestään tuollaisen kuvan. Nimim. kokemusta on. :)
Noinhan pitää juuri toimia :eek!: Älä sano että teit tietämättäsi oikein. Aina sitä sanotaan, että menet vankilaan, puukota ensimmäistä vastaan tulevaa päänaukojaa... Sillä on kolme funktiota:

1) Ensimmäiseksi ja tärkeimmäksi saat nimeä itsellesi. Muutoin on vaarana, että kukaan ei koskaan opi tuntemaan sinua ja hukut vain täydellisesti massaan.

2) Saat kunnioitusta, kun ihmiset tietävät ettei sinun ylitsesi voi vain kävellä ilman vastatoimia.

3) Se joka tulee vain aukomaan päätään jollekkin vastaantulijalle ilman sen kummempaa syytä, on todennäköisesti muutenkin puolen poruukan vihaama. Tällöin saat heti arvokkaita liittolaisia, jotka pitävät sinua ystävänään. Teillä on yhteinen vihollinen...