Niin tosta tuli mieleen että suomeen tulisi maailman ensimmäinen sisätiloihin lukeutuva lentomäki joskus vuosia sitten kaavailtiin mutta siten tuli tämä nykyinnen taloudellinen tilanne niin vähän muuttanut niitä suunnitelmia... Saapi nähdä mitä tässä seuraavan 5v sisällä tapahtuu.Vaikka ulkoilmaurheilu onkin erittäin jees, mutta silti mä ainakin vähän toivon niitä aikoja, jolloin saatais mäkihyppyä hypättyä sisäoloissa. Puhaltimet vetämään sellaista tasaista parin metrin vastatuulta loppulentoon ja mäkeen HS noin 140. Kyllä kelpais!
Niinpä. Ennen sentään vedettiin tornissa näkäräiset ennen hyppyä, eipä tullut vilu eikä tuulen tuiverrus vetänyt löysiä mäkipukuun.Maailman naurettavimpia lajeja tämä mäkihyppely nykyään. Ensin laihdutetaan vuosikausia, sitten värjötellään puomilla kylmässä katsomassa lippuen liehumista ja kauden jälkeen Sliirensauerille annetaan palkinto.
Eiköhän Ahonen ole itsestäänselvyys. Kovassa kunnossa olkoot mitä tahansa tulokset olleet kun paskimmat mahollisest tuuliraot.Lillehammeriin pitäisi valita: Ahonen, Happonen ja Muotka
Itse olen huomannut saman. Aina Morgilla tai Sliirillä on miinusta :dunno:Miks suomalaisilla on aina huonompi tuuli kuin itävaltalaisilla?