Mäkihyppykisoja

Masa-Fani

Well-known member
Liittynyt
29.2.2012
Viestit
121
Olen tässä kauan miettinyt että voiko mistään tällä hetkellä katsoa vanhempia kokonaisia mäkihyppykisoja suomi selostuksella? Esim. Haluaisin katsoa Ahosen huippukautta 04-05 kisoja suomi selostuksella. Jos joku pystyy auttamaan tässä niin kiitän :p
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Olen tässä kauan miettinyt että voiko mistään tällä hetkellä katsoa vanhempia kokonaisia mäkihyppykisoja suomi selostuksella? Esim. Haluaisin katsoa Ahosen huippukautta 04-05 kisoja suomi selostuksella. Jos joku pystyy auttamaan tässä niin kiitän :p
Youtubesta löytyy ties mitä pätkiä mutta kokonaisia kisoja ei kovin paljoa ole vaikka niitäkin löytyy.
 

Masa-Fani

Well-known member
Liittynyt
29.2.2012
Viestit
121
:O

Niitäkin löytyy?!:eek: Itse kun en ole löytänyt edes ensimmäistä :(

Kiitos kumminkin tiedosta !:ahem: Jatkan etsintöjäni ! :tongue:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
http://tinyurl.com/cwo6upx

Olisko tossa? Mun kaappaamana muuten 7.5 vuoden takaa. :alppu: Kummatkin kisapäivät on pistetty pätkissä tonne jonkun ulkomaalaisen toimesta.
 
Viimeksi muokattu:

Masa-Fani

Well-known member
Liittynyt
29.2.2012
Viestit
121
Jes! Suurta herkkua ovat nämä :p Oletko laittanut näitä enempää vai onko tämä ainoa niin tai näin kiitoksia :)
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Jes! Suurta herkkua ovat nämä :p Oletko laittanut näitä enempää vai onko tämä ainoa niin tai näin kiitoksia :)
No näyttää olevan ainoa mun kaappaama. Kyl tuolta kun oikeen tarkka on niin löytyy. Pistä hakuun jokaisen 04-05 kauden kisat esim hakusanalla "Kuusamo 2004 Round 1"

Tosin ei kyllä suomiselostuksella jota toivoit mutta kuitenkin.
 
Ylös