Malesian GP - aika-ajot

Mikkoz84

Schufosi
Liittynyt
26.1.2006
Viestit
1197
Rusina sanoi:
Tämä johtuu siitä, että:
1)Sijoille 10-12. sijoittui Ralf, Barichello ja Coulthard.
2)Kun M. Schumacher otetaan vielä pois sijalta neljä, niin 13. sijoittunut Trulli nousee ruutuun 9
3)Schumin kuului lähteä nimenomaan Trullin rinnalta kisaan, joten Schumi nousee 14->10.
----

nappasin täältä

Täälläki näköjää on

Johan on kikkailua, voisi noita sääntöjä kyllä tehdä hieman yksinkertaisemmiksi, nopeasti katsottuna tuntui heti, että Schumia suositaan jälleen, mutta sekunnin ajatelleena noinhan tuo menee. Toivottavasti Schumi tuolta nousee ja ferrari saa moottorit kestämään, koska olisi mukavaa saada kunnon vääntö maailmanmestaruudesta Alonson, Schumin ja Kimin välille.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Nyt ei kylla pade: viime vuonna kun Kimi tippui ykkospaikalta yhennekstoista, se aika-ajojen yhdestoista nopein nousi kymppipaikalle, eli Kimin edelle.

Jos tata samaa kaytantoa kaytetaan nytkin pitaisi aikaajojen 14 eli Villeneuve nousta Schumin edelle.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ihme kikkailua? Omasta mielestäni pitäisi ensin tiputtaa rangaistut kuskit penaltin mukaisille sijoilleen, ja sen jälkeen hilata muita niin paljon ylöspäin kuin mahdollista :nope:

Eihän tuo mikään kymmenen sijan penalti ole. Miksi Schumacheria jälleen suositaan? Ei sitä voi tehdä niin että ensin sumi tiputetaan, ja sen jälkeen muut tiputetaan siitä välistä. Sillä periaatteella, jos koko kärkikymmenikön moottorit vaihdettais, paalumies olisi silti paalula :yuck:
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
DFiaA sanoi:
Ihme kikkailua? Omasta mielestäni pitäisi ensin tiputtaa rangaistut kuskit penaltin mukaisille sijoilleen, ja sen jälkeen hilata muita niin paljon ylöspäin kuin mahdollista :nope:

Eihän tuo mikään kymmenen sijan penalti ole. Miksi Schumacheria jälleen suositaan? Ei sitä voi tehdä niin että ensin sumi tiputetaan, ja sen jälkeen muut tiputetaan siitä välistä. Sillä periaatteella, jos koko kärkikymmenikön moottorit vaihdettais, paalumies olisi silti paalula :yuck:
yhdenneksitoista paras veisi tassakin tapauksessa paalun, aika-ajojen nopein lahtisi kakkosruudusta

itsekin oletin aluksi etta toimittaisiin noin kuin tuossa aluksi mainitsit, etta muita hilattaisiin niin paljon ylospain kuin mahdollista.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Eikös siinä niin toimitakin, Ma? Sekoilin vaan unisena jotain, ei nuo tuossa yllä olleet mitään FIA:n lausumia :jaska:

Tässä virallinen lähtöruudukko, joka näyttää ihan siltä kuin pitäisikin:

1. Fisichella 2. Button
3. Rosberg 4. Webber
5. Montoya 6. Raikkonen
7. Alonso 8. Klien
9. Trulli 10. Villeneuve
11. Heidfeld 12. Speed
13. Liuzzi 14. M Schumacher
15. Albers 16. Monteiro
17. Sato 18. Ide
19. Coulthard 20. Barrichello
21. Massa 22. R Schumacher
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
talla hetkella nayttaa silta etta nain tosissaan toimitaan, mutta tuo aikaisemmin postattu lista sekoitti tilannetta. se ei kuitenkaan ilmeisesti ollut FIA:n julkaisema vaan jonkun unissaan kirjoittama.
 

triniemi

A.siantuntija ja neuvos
Liittynyt
4.4.2004
Viestit
603
Sijainti
JKL
Tais olla Fisicolta kympin suoritus tää aika-ajo, ei se mitenkään superkevyenä ollutkaan. Buttoni ajo myös hyvin aika-ajot.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
DFiaA sanoi:
Sillä periaatteella, jos koko kärkikymmenikön moottorit vaihdettais, paalumies olisi silti paalula :yuck:
Ei olisi, sillä aika-ajojen alun jälkeen tapahtuneet moottorinvaihdokset tipauttavat kuskin automaattisesti viimeiseen lähtöruudukkoon eikä siis ainoastaan 10 pykälää. Sinne perällehän R. Schumacherkin tipahti.

Mikä tossa tosin mättää on se, että Ralfin yksi moottorinvaihto aiheutti suuremman rangaistuksen kuin Massan kaksi moottorinvaihtoa.
 
Ylös