Todennäköisesti. Ja siksipä minä kirjoitinkin että näyttää paperilla hyvältä. Ja tällä tarkoitin ennen kaikkea sitä että näyttää edellisvuosiin verrattuna hyvältä kun moottori on parempi ja tietotaitoa on hankittu muilta talleilta, ja suunnitteluosastollekin on tainnut tulla vähän uutta verta (vaikka esim. Tombazis ei ehdi varmaan hirveästi vaikuttaa vielä mihinkään), mutta ennen kaikkea tärkeintä on se että auto on tällä kertaa hyvissä ajoin valmis. Joten minun mielestäni ei ole lainkaan pois suljettua etteikö Manorilla voisi olla todella paljon parempi auto kuin esim. viime kaudella. Mutta olipa auto hyvä tai ei niin kyllä minä siltikin toivon että siellä ei mitään ihan toivottomia tapauksia olisi kuljettajina niin kuin jokaisen muunkin tallin kohdalla. Manorilla on sen verran tainneet olla budjetit tiukoilla että sellainen pelko on aina olemassa.
Caterham teki aikoinaan yhteistyötä Red Bullin ja Renault'n kanssa ja sillä oli käytössä näiden luoma moottori kers-yksiköineen, mutta talli oli lopulta samalla viivalla kersittömän Marussian kanssa. Manor on varmasti joutunut karsimaan toimintaansa siitä, mitä se vielä oli Marussian aikana, joten olisin yllättynyt, jos talli nousisi jonnekin Sauberin, Renault'n ja Toro Rosson tuntumaan, tai mitkä ne seuraavaksi huonoimmat tallit tulevat olemaankaan.
Toisaalta ajelihan Ricciardokin Hispanialla puolisen kautta opetellen ratoja ja auton säätämistä ja tuommoista.
Mielestäni aika eri asia, koska Ricciardo oli jo jonossa STR:lle ja sitä kautta oli parempi käydä hieman ajelemassa testiä ja tutustumassa varikkotoimintaan. Wehrleinilla ei ole mitään selvää urapolkua Manorilta eteenpäin ja yhtä epäselvää on, onko Mersusta mitään apua siinä haasteessa. Edellinen DTM:stä nostettu Mersu-junnu Paul di Resta ei ainakaan lunastanut odotuksia.