Massa kärkitalleista surkein

Erqqu

Well-known member
Siitä lähtien, kun Massa tuli Sauberille olen pitänyt häntä huonona kuljettajana, ja yllätys oli suuri kun kuulin hänen siirrostaan Ferrarille.

Ensimmäinen kausi Ferrarilla meni kuitenkin kohtalaisesti ja onnistui joissain kisoissa voittamaan suumaherin, mutta tällä ja viimekaudella esitykset ovat olleet surkeita. Melbournen toilailut vahvistivat vain tätä kantaani. Massa on jokaisella osa-alueella Räikköstä huonompi, eikä vain vähän vaan paljon.

Uskallan väittää että hän on Ferrari-McLaren-BMW tallien kuljettajista huonoin. Esitykset ovat ailahtelevia ja ajovirheitä sattuu. Voittamaan Massa kykenee tällä kaudella ainoastaan toisten epäonnen kautta.

Pikaisia potkuja Felipelle, kiitos!

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Sijainti
Helsinki
Enpä tiedä tuosta kakkoskuskihommastakaan, hyvänä päivänä niin nopea että voi viedä Kimiltä mm-pinnoja, huonoina taas sellainen kun tänään nähtiin. Kakkoskuskin pitäisi ajaa tasaisesti sijoista 3-5.

Eddie Rickenbacker

Yhdeksän kierrosta
Sijainti
Suomi - Finland
Eipä se Räikkönenkään tänään mitenkään kovin mairittelevasti ajanut. Hallitsevalta maailmanmestarilta kaksi ulosajoa kisassa on aikas paljon. Toki Massakin hölmöili mutta eipä näiden kahden "sankarin" tasoa voi alkaa mittaamaan kauden avauskisan perusteella. Jos Massalle pitäisi antaa potkut niin myös Kimille. Ferrari-kaksikko ei toki ollut ainut duo joka niitä virheitä tänään teki, miltei kaikki muut paitsi kärkinelikko sortuivat käsittämättömiin hasardeihin ihan kokeneinta kaartia myöten.

Otetaan kissa uudelleen pöydälle Malesian jälkeen. Ferrari-pilottien todellinen iskukyky jäi piiloon itse kisassa, Kimin aika-ajovauhtikin jäi punnitsematta. Jos Malesiassa menee yhtä heikosti niin luultavasti silloin Massan asemaa saatetaan tarkastella, liekö sitten itse Michael Schumacher tulossa tuuraamaan:rolleyes:

Enrique

Well-known member
Kyllähän Massa parhaimmillaan on perhanan nopsa, vähän niinkuin Ralf konsanaan. Kakkoskuskiksi oikein erinomainen, vaikka hassujakin virheitä saattaa välillä tulla, mutta kenellepä ei...

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
Eddie Rickenbacker sanoi:
Otetaan kissa uudelleen pöydälle Malesian jälkeen. Ferrari-pilottien todellinen iskukyky jäi piiloon itse kisassa, Kimin aika-ajovauhtikin jäi punnitsematta. Jos Malesiassa menee yhtä heikosti niin luultavasti silloin Massan asemaa saatetaan tarkastella, liekö sitten itse Michael Schumacher tulossa tuuraamaan:rolleyes:
Tais olla Vetteli joka tulee tuuraamaan jos ei Massalla homma rokkaa. Heh, Massa.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Anteeksi nyt, mutta mikä ihme tämänkin topicin tarkoitus on?

Täysin surkea kuljettaja ei voita kilpailuja. Täydellisen surkea kuljettaja ei aja Ferrarilla useita vuosia. Täydellisen surkea kuljettaja ei myöskään pysty haastamaan Kimi Räikköstä samanlaisella kalustolla.

Tämänpäiväinen oli molemmilta Ferrareilta niin täydellinen pohjanoteeraus, että vasta Malesiasta lahtien on syytä antaa kestäviä arvioita.

No hard feelings

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Eiköhä nämä otsikot riitä.. Vai pitäskö laittaa otsikko: Räikkönen, kisan surkein mestari. Jotain rajaa tuollaisella naljailulla minun mielestä :O

Vertti

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Turha tuosta otsikosta on valittaa, kaikki tietävät mitä sen pitäisi meinata. :)

Massa ajoi aivan päin prinkkalaa. Aika-ajot vielä menettelivät, mutta kilpailussa oli sellaista säheltämistä että huhhuh.

Aika paljon Massa saa parantaa että on tallipaikkansa ansainnut. Ei oo Massalla varaa rämpiä sillä Ferrari tarvitsee pisteitä. Ja jossainvaiheessa kautta ollaan sellaisessa tilanteessa että hänen pitäisi auttaa Kimiä sijoittumalla tasaisesti palkintopallille. Sillä en millään jaksa uskoa että Massa taistelisi maailmanmestaruudesta tällä kaudella. :nope:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti
Mä veikkaan, että ainoat kisat joissa Massa tulee voittamaan tai sijoittumaan Kimin edelle, on juuri niitä tärkeitä ratkaisevia kisoja, joissa Kimi tarvitsisi kaikki mahdolliset pisteet. Kattokaa vaan, meillä on tässä nyt uus Coulthard.

Australiassa tapahtui jo symbolinen vallanvaihto, kun edellinen Tulevaisuuden Mestari teki tilaa Brasilian ihmemiehelle. Ja taatulla 90-luvun lopun Coulthard-tyylillä, josta ei huumoriarvoa puutu.

Sini Massa

Felipe Massa
Sijainti
Salo
Erqqu sanoi:
Siitä lähtien, kun Massa tuli Sauberille olen pitänyt häntä huonona kuljettajana, ja yllätys oli suuri kun kuulin hänen siirrostaan Ferrarille.

Ensimmäinen kausi Ferrarilla meni kuitenkin kohtalaisesti ja onnistui joissain kisoissa voittamaan suumaherin, mutta tällä ja viimekaudella esitykset ovat olleet surkeita. Melbournen toilailut vahvistivat vain tätä kantaani. Massa on jokaisella osa-alueella Räikköstä huonompi, eikä vain vähän vaan paljon.

Uskallan väittää että hän on Ferrari-McLaren-BMW tallien kuljettajista huonoin. Esitykset ovat ailahtelevia ja ajovirheitä sattuu. Voittamaan Massa kykenee tällä kaudella ainoastaan toisten epäonnen kautta.

Pikaisia potkuja Felipelle, kiitos!
Ei ei ja vielä kerran ei. Lopettakaa tämä Felipen herjaaminen! Felipe on loistava ja nopea kuljettaja, mutta aina ei kaikki osu kohdalleen. Okei, pitää myöntää ette ilman luistonestoa Massa on aika pulassa, mutta kyllä hän siihen tottuu, voi soittaa eräälle ystävälleen Michael Schumacherille ja pyytää neuvoa :wink: Ja kuten edelläkin on mainittu, Australian Gp:n perusteella molemmat Ferrarikuskit saisivat potkut. Aina vaan ei mene putkeen. Istukaapa itse F1 autoon ja kokekaa ne paineet, joita Massalla ja Räikkösellä kisassa oli.

Olen myös kyllästynyt perättömiin uutisiin Massan tallin vaihdosta. Viime vuonna Felipeä oltiin kovasti heittämässä Toyotalle, ja ALonsoa tämän tilalle Ferrarlle. Nyt on keksitty, että Felipe menee tämän kauden jälkeen Toro Rossolle ja Vettel tulee Ferrarille. Ei hyvää päivää, mistä nää uutiset repästään!!

Tietty ymmärrän että jokaisella on omat lempikuskinsa mutta ärsyttää kun Massaa aina nälvitään, haukutaan ja syytellään. Ei se meidän Räikkönenkään ole täydellinen. Edes muuan Lewis Carl Hamilton ole täydellinen. Eikä myöskään muuan Michael Schumacher.