kouvotsvoni
Banjottu
Ai niinku Kreikassa?
Mulla olis jotenkin kutina, että Chicago olisi ollut jo pitkään kohteena.Torontoon lentoja on vain kesäisin ja se taas ei ole Yhdysvalloissa. Chicagosta en tiennyt, että on tullut ohjelmaan. Miami on yhtälailla kausittain.
Chicagoon on muutaman kesän lentänyt American, joka ei enää malttanut jatkaa. Finnair koittaa nyt.Mulla olis jotenkin kutina, että Chicago olisi ollut jo pitkään kohteena.
Fuck the mökkiloma! 30.6 alkaen Barcelona, Mallorca, Ibiza, Kööpenhamina, New York ja Porvoo. Mallorca ja Ibiza mulle uusia kohteita, sieltä vissiin joutuu ostamaan tuliaisiksi itselleen pirun karvapallot eräästä ravintolaketjusta. Ehkä sitten jälkimmäisellä lomalla mökki, en tiiä.2 x 2 viikkoa mökki hakusessa tulevalle kesälle. Kesälomaa olisi tänä vuonna kolome viikkoa kerrallansa kahdesti, molemmilla lomilla olisi tarkoitus olla mökillä.
Oikein! :thumbup:Fuck the mökkiloma!
Saat hoitaa lastasi seuraavat kahdeksantoista vuotta 16/7/365, loput kahdeksan tuntia pyöritkin töissä.Vittu, mihinkään pääse.
Mun suosikkikaupunki se. Ei kantsi lähteä pois. Ainakaan kesällä.Jos kävis tänään Oulussa?
Mukava "luun haju" tuolla. En tiedä huomasitko.
En huomannut. Onneksi.Mukava "luun haju" tuolla. En tiedä huomasitko.
Hyvä ettei sentään ollut kikkeleistä tehty sisustus...Mukava "luun haju" tuolla. En tiedä huomasitko.
Itse ainakin tunnistin ns. kalman tuoksun. Liekö sitten ollut joku yliherkkyysasia ja kummitusjuttuja.En huomannut. Onneksi.