Albert Oil
Hippi ja juntti
Mä sulle yhdys sanat näytän.
Kannattaa ehdottomasti varata. Nimenomaan noihin nopeampiin juniin joka siis Saksassa on ICE. Heti vaan, kun myyntiin tulevat eli nuo on jo pari kuukautta myynnissä olleetkin. Berliini - Rostock välin sain viime vuonnakin noin 60-70% halvemmalla, kun netistä ajoissa ostin ja Pariisi - Le Mans etapin taisin saada neljäsosalla normihinnasta. Noilla luotijunilla matkustaminen normihinnoilla on pirun kallista. Lentäen voi päästä halvemmalla.Junakyytejä ei varmaan kannata varata etukäteen??
Niinpä varmaan olisi kannattanut tehdä...:thumbfh:Kannattaa ehdottomasti varata. Nimenomaan noihin nopeampiin juniin joka siis Saksassa on ICE.... .
Ei taida olla ns. äkkilähtö?13.6.2015 lähtö kohti Kreetaa.
Ei ihan. Mutta saatiin matka kuitenkin varattua. Ei ihan helppoa enää tähän aikaan, 2+1 ja 2+2 miehityksellä sinne missä kaikki olis tyytyväisiä paikkaan, huoneden sijaintiin ja ruokatarjontaan :dunno:Ei taida olla ns. äkkilähtö?
Mikä paikka siellä?Ei ihan. Mutta saatiin matka kuitenkin varattua. Ei ihan helppoa enää tähän aikaan, 2+1 ja 2+2 miehityksellä sinne missä kaikki olis tyytyväisiä paikkaan, huoneden sijaintiin ja ruokatarjontaan :dunno:
Menisitte koko kööri Turenkiin. Takaan tyytyväisyyden.Ei ihan. Mutta saatiin matka kuitenkin varattua. Ei ihan helppoa enää tähän aikaan, 2+1 ja 2+2 miehityksellä sinne missä kaikki olis tyytyväisiä paikkaan, huoneden sijaintiin ja ruokatarjontaan :dunno:
Ai niinku mutsii ja faijaa? :frank:Ja porukoita.
:nope: Ei mulla oo sellaisia. Mulla on vaan porukat, vanhemmat ja äiti ja isä.Ai niinku mutsii ja faijaa? :frank:
:thumbup::nope: Ei mulla oo sellaisia. Mulla on vaan porukat, vanhemmat ja äiti ja isä.
Jaa Nesteelle?ja johdattaa teidät legendaarisille, minut sellaiseksi ihmiseksi kuin nyt olen muovanneille tapahtumapaikoille.