Mä oon kuullu joskus sellasen huhun et toi Pössö olis entisöity ralli autoksi ja se olis tätä nykyä taas Pössön tehtaalla.Zep:
Onhan Matti ajellut Sport 2000:sta ja sitä ennen kartingia yms?
Tiedättekö muuten pitääkö paikkansa, että Alamäki olisi 1990 jossain mäkikisassa kietonut Pösönsä niin hyvin puun ympärille, jotta tämä legendaarinen auto olisi käytännössä ollut korjauskelvoton?
En tiiä mäkikisasta enkä siitä että se olisi ihan p...npäreiksi mennyt, mutta sen oon kuullu jotta yhdessä rallisprinttikisassa Porin puolessa Mr. Downhill silpaisi sen koivun kylkeen kutakuinkin ensimmäisessä mutkassa ja sen jälkeen oli kuttaperkkaa palasina ympäri tonttia. Mr. Downhill ei ilmeisesti älynnyt, että RC-tyylinen roiskiminen ei sovi rallisprinttiin.Zep:
No niin minäkin olen ymmärtänyt, mutta tuolla 10-10th:sin ralli/rallycross -foorumilla näin meinasivat..?
Voisko tosta lukea jostain lisää. Ei ole pumppumiehiä ei todellakaan.....Spyder:
Alamäen entinen rallicross-porsche tullaan näkemään asfalttisprinteissä Erkki Koskelon käsissä. Mielenkiintoinen peli, liekö 800 heppaa riittävästi wink
Olisin ollut taipuvainen veikkaamaan että tuo olisi 1st of April -uutisia, mutta kai se sitten pitääkin paikkansa:Norman:
Voisko tosta lukea jostain lisää. Ei ole pumppumiehiä ei todellakaan.....Spyder:
Alamäen entinen rallicross-porsche tullaan näkemään asfalttisprinteissä Erkki Koskelon käsissä. Mielenkiintoinen peli, liekö 800 heppaa riittävästi wink
Mikä ettei olisi jos vain paikat kestää. Possu tosin kyllä vaatii ihan omanlaisensa ajotekniikan, koska ajo-omituisuudet on vastaavat kuin yrittäisi työntää vasaraa varsi edellä. Jouheat radat on tietysti eduksi. ex-Hollo Protoni tosin tarjoaa luokassa aika kovan vastuksen. Mielenkiinnolla odotan Alastaron eurosprinttiä kun ajatellaan potentiaalista osanottajalistaa (tuossa luokassa):Spyder:
Hyvin on Koskelolla MR2:kin kulkenut. Kunnioitettavaa haasteiden hakemista! Ja onpahan yksi niistä täällä paljon puhutuista ladoissa makaavista kilpailuhistoriaa omaavista autoista pelastettu jälleen yleisön eteen. Tiedä sitten onko auto välttämättä aivan kilpailukykyinen tuossa luokassa, mutta hieno juttu kuitenkin.
Valitettavan usein sprint-radat ovat noita jarrutus tiukka käännös kiihdytys-ratoja, joilla pärjää voimalla. Ja Possu sysää...Spyder:
Tiedä sitten onko auto välttämättä aivan kilpailukykyinen tuossa luokassa, mutta hieno juttu kuitenkin.