Olipa harvinainen näky avausmutkassa kun se olikin Verstappen joka meni jarrulle kun alkoi tulla kaiteet vastaan. Jos olisi ollut normi Tilken rata, niin olisi menty pitkäksi ja vedottu 'no space'.Piastri pakottaa ajamaan huolellisemmin. Jos hän ajaisi Piastria vastaan samalla tavalla kuin viime kaudella Norrisia vastaan, niin siitä seuraisi kolari joka kerta ja rankkuja kertyisi. Ero on siinä, että Landon jänistämiseen pystyi luottamaan.
https://sporttiuutiset.fi/formula-1/valtteri-bottas-hyppasi-mclarenin-f1-auton-rattiin-yksi-asia-sai-miehen-allistymaan/
Bottakselta kysyttiin F1:n Beyond the Grid -podcastissa, oliko ero Sauberin autoon selvä.
– Huomasin ilman muuta eron. Tiesin, että auto tulee olemaan hyvä nopeissa mutkissa, mutta se tasapaino esimerkiksi Barcelonan kahdessa viimeisessä mutkassa oli aivan mieletöntä.
Kaksi vuotta vanha (tai jopa vielä vanhempi) McLaren toki. Kertoo varmaan vähintään yhtä paljon tuon verrokki-Sauberin huonoudesta.Bottas vahvistaa että Mclaren menee kuin juna kiskoilla.
Auto oli läpisurkea alkukaudesta, mutta parani onnistuneiden päivitysten myötä loppukaudeksi. Tallien välisissä pisteissä lupaava 4.Kaksi vuotta vanha (tai jopa vielä vanhempi) McLaren toki. Kertoo varmaan vähintään yhtä paljon tuon verrokki-Sauberin huonoudesta.
Tästä maagisesta Midaksen kosketuksesta olisi kiva tietää enemmän, Itävallastahan nousu alkoi. Ihmettelinkin itsekkin että WTF?Auto oli läpisurkea alkukaudesta, mutta parani onnistuneiden päivitysten myötä loppukaudeksi. Tallien välisissä pisteissä lupaava 4.
Pohjahan siellä mm. vaihtui. Joku balanssi siihen löytyi että pystyi ajamaan matalampana. Vielä mm. Miamissa molemmmat karsiutui Q1 osuudella aika-ajossa, eli auto oli huono.Tästä maagisesta Midaksen kosketuksesta olisi kiva tietää enemmän, Itävallastahan nousu alkoi. Ihmettelinkin itsekkin että WTF?
Fasiliteeteistahan homma ei ole ollut kiinni sen jälkeen kun uusi HQ valmistui.