Olin juuri kirjoittamassa samaa, on muuten tosi mielenkiintoinen "viritys"vmt sanoi:Sen sijaan uuden auton takasiiven ympäristö on mielenkiintoisempi.
Olin juuri kirjoittamassa samaa, on muuten tosi mielenkiintoinen "viritys"vmt sanoi:Sen sijaan uuden auton takasiiven ympäristö on mielenkiintoisempi.
Tämä itsellekin tuli mieleen tuosta viestistä... :idea:azai sanoi:Joko Maranellossa säikähdettiin muotoja?
Näyttää jotenkin oudolta, kun sivuponttoonien ala-reuna ikään kuin loppuu kesken, ja siellä on vain "tyhjää".FO110K sanoi:
:eek!:
Onkos tossa se uusi auto vai kuitenkin se vanha?Jere1983 sanoi:Maikkarin sivuilla oli juttua, että toinen MP4-21 saadaan radalle 14. helmikuuta.
Vähän huolestuttaa se, että jos tuo uutinen ja Mclarenin testiohjelma pitää paikkansa on Mclarenilla kaksi uutta autoa (ja moottoria) radalla vain kahdeksana testipäivänä.
Edit: ja sitten mentiin :frown:
Niimpä niin.MaranelloRed sanoi:Ja nyt sitten epäilykset vain voimistuvat. Ensi testi siirtyy sitten viikolla ja paikka on Valencia. Tuskin se tulee edes sinnekään.
Otettiinhan kapeanokkaisella McLarenilla kauden 2004 komein voitto.Matxi sanoi:Ettei vaan olisi taas Coughlania päästetty piirtelemään auton nokkaa. Tuosta kapeasta nokasta ei ole kuin huonoja kokemuksia...
Auto esiteltiin tänään, ja sinä ennustat jo jälleentulemista?MaranelloRed sanoi:Siinä näette auton joka tulee kokemaan pika renesanssin. Älkää olko huolissanne onhan McLarenilla siitä kokemusta.
Tämä McLarenin aerodynamiikkajohtaja Peter Prodromou sanoi olevansa vastuussa uuden auton linjoista noin niinkuin loppujen lopuksi, että kaipa häntä voisi tällä kertaa tuosta syyttää.Matxi sanoi:Ettei vaan olisi taas Coughlania päästetty piirtelemään auton nokkaa. Tuosta kapeasta nokasta ei ole kuin huonoja kokemuksia...
Luotettava lähde?Palkopoika sanoi:Sekin vielä, paska mikä paska. Kuulin luotettavasta lähteestä että jopa takarenkaatkin oli savunnut kun Pedro harjotteli startteja :nope:
Onkos McLarenilla kaksi suunnittelutiimiä (+ testitiimi), jotka vuorovuosin ovat vastuussa kilpurin suunnittelusta? Sen verran tuo auto tosiaan näyttää toissavuoden mallilta.Bobakki sanoi:Tämä McLarenin aerodynamiikkajohtaja Peter Prodromou sanoi olevansa vastuussa uuden auton linjoista noin niinkuin loppujen lopuksi, että kaipa häntä voisi tällä kertaa tuosta syyttää.
Yksi ilmeisesti.Mr Natural sanoi:Onkos McLarenilla kaksi suunnittelutiimiä (+ testitiimi), jotka vuorovuosin ovat vastuussa kilpurin suunnittelusta? Sen verran tuo auto tosiaan näyttää toissavuoden mallilta.
Miust tuntuu, että tuo oli sitä paljon puhuttua sarkasmiapatriot sanoi:Luotettava lähde?
Niin ja joka toinen vuosi tulee susi ja joka toinen voittaja-auto!Mr Natural sanoi:Onkos McLarenilla kaksi suunnittelutiimiä (+ testitiimi), jotka vuorovuosin ovat vastuussa kilpurin suunnittelusta? Sen verran tuo auto tosiaan näyttää toissavuoden mallilta.
Se riittää minulle, että se on nopea ja luotettava. Haukut täällä silti McLaren saa, vaikka se olisikin kaunis.Laareni120 sanoi:mä en tykkää ollenkaan tosta keularatkasusta :nope: se oli mun mielestä jo MP4-19:ta ihan älyttömän RUMA!
Itse asiassa kielitoimiston suosituksen mukaan puhekielessä - jota myös kirjoitettu sellainen tässä kontekstissa representeeraa - voi aivan hyvin käyttää myös renesanssia vakiintuneen tavan vuoksi.WebSlave sanoi:Auto esiteltiin tänään, ja sinä ennustat jo jälleentulemista?
-Edit- Niin ja sanassa renessanssi on 4 ässää.