Mercedes-AMG Petronas 2017: Bottas #77 & Hamilton #44

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Yllättävän urheiluhenkinen päätös tosiaan Hamiltonilta päästää Bottas viime hetkellä ohi. Jotenkin tuntuu että koko tiimi (Hamilton mukaan lukien) on aivan kyllästynyt siihen tietynlaiseen sisällissotaan tiimin sisällä. En muista koska Hamilton on vastaavanlaista kunnioitusta osoittanut kilpakumppaniaan, varsinkaan tallikaveriaan kohtaan. Ehkä Buttonin kanssa kemiat kävi jotenkuten yhteen, mutta kausina 2010-2012 kumpikaan ei varsinaisesti ollut mestaruustaistelussa mukana kuten nyt. Kaikkihan nyt muistaa mestaruustaistelut 2007, 2014-2016.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8425
Sijainti
Vantaa
Yllättävän urheiluhenkinen päätös tosiaan Hamiltonilta päästää Bottas viime hetkellä ohi. Jotenkin tuntuu että koko tiimi (Hamilton mukaan lukien) on aivan kyllästynyt siihen tietynlaiseen sisällissotaan tiimin sisällä. En muista koska Hamilton on vastaavanlaista kunnioitusta osoittanut kilpakumppaniaan, varsinkaan tallikaveriaan kohtaan. Ehkä Buttonin kanssa kemiat kävi jotenkuten yhteen, mutta kausina 2010-2012 kumpikaan ei varsinaisesti ollut mestaruustaistelussa mukana kuten nyt. Kaikkihan nyt muistaa mestaruustaistelut 2007, 2014-2016.
Jostain muistan lukeneeni, että 2007 myrkyn keitti Ron Dennis. Alonson ja Hamiltonin välit olivat kai yllätävän hyvätkin. Luultavasti Dennis ei osaa käsitellä voimakkaita persoonia, koska Montoyan, Alonson ja Sennan hallinnan kanssa oli ongelmia. Muissa talleissa oli eri meno eikä isoja ongelmia esiintynyt.

Siksi Dennis suosikin suomalaisia?
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Hieman ärsytti Skyn kommentaattoreiden spekulointi Lewiksen "menetyistä" 3 pisteestä, koska ei Lewis olisi Valen ohi ilman tallimääräystä tullut, joten ihan sama lopputulos.
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7516
Mersun moottorin hyötysuhde on rikkonut penkissä ensimmäistä kertaa 50 % rajan, kun se oli V6-turbojen tullessa 44 %. Teho on noussut 109 hp vuodesta 2014.

Ja sitten tämä:

"The old-fashioned, naturally aspirated engines peaked at 29 percent thermal efficiency during the V8 era - while the last time we saw these levels of power in Formula 1 was back in 2005, with a V10 that guzzled fuel at a whopping 194kg/hr. To halve the fuel flow rate for the same amount of power is quite something."
https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-f1-engine-hits-new-benchmark-on-dyno-952330/?s=1
 
Ylös