Eiks tää Slade ollut aikoinaan myös Kimin inssi Mclarenilla? Mielenkiintoista.Mark Slade on jättämässä Renaultin ja siirtyisi Mercedes GP:n palvelukseen Michael Schumacherin kisainsinööriksi.
Slade on ollu niin Häkkisen, Räikkösen kuin Alonsonkin inssi Mclarenilla.Eiks tää Slade ollut aikoinaan myös Kimin inssi Mclarenilla? Mielenkiintoista.
Brawn vierastaa Kimiä. Osittain voi johtua Kimin halventavasta kommentista britti TV:lle kun kysyttiin meneekö Kimi seuraamaan Schumin palkitsemista.Ettei vain Slade olisi ostettu Rellulta Mersulle, kun hänen kovin kehuma ja tuttu hyvä yhteistyökumppani Kimi on siirtymässä Mersun puikkoihin ja haluaisi heti hyvän miehen taakseen. No juu, ei kukaan usko kun Robertsonkin sanoi, että ei. Eikä Kimin hieman vierastaman ( liekö molemminpuolista ) Brawnin roolin pieneneminen liity caseen sekään mitenkään saati Haugin vierailut ja vakuutukset tallin hyvästä hengestä.
Kimin osalta tilanne meni niin, että kun Larenin kanssa hommia ei saatu hanskaan (eli sopimusta) niin Kimi katsoi jo Citroenin tarjousta. Jenson siirtyi tämän jälkeen Larenille ja Mersun paikka tuli auki Kimin kannalta liian myöhään.Mielenkiintoista kun Kimi tosiaan viimekaudella sanoi että haluaa voittavan auton ja Mercedes ei ole vaihtoehto. Mistä Kimi tiesi että Mercedes on hidas. Tietävätkö insinöörit jo joulukuussa että tästä kaudesta tulee välivuosi tai päinvastoin, että tänä vuonna automme on 0,3 nopeampi kuin muiden.
Ei näy.
Sorry, tuohon juttuun ei näköjään pystykään laittamaan suoraa linkkiä, joten tässä olkaa hyvä:Ei näy.
Forbidden
You don't have permission to access /subs/login.php on this server.
Niinpä niin Mikael, tai ettei vaan Häkkisen Mika olisi palaamassa?Ettei vain Slade olisi ostettu Rellulta Mersulle, kun hänen kovin kehuma ja tuttu hyvä yhteistyökumppani Kimi on siirtymässä Mersun puikkoihin ja haluaisi heti hyvän miehen taakseen. No juu, ei kukaan usko kun Robertsonkin sanoi, että ei. Eikä Kimin hieman vierastaman ( liekö molemminpuolista ) Brawnin roolin pieneneminen liity caseen sekään mitenkään saati Haugin vierailut ja vakuutukset tallin hyvästä hengestä.
Ross Brawn ei vaihda enää urallaan tallia ja siirtyy vähempiarvoisiin tehtäviin mutta ei vielä ensi vuonna.Mercedes jää Brawnin viimeiseksi F1-talliksi
Turun Sanomat 6.11 2010 23:40:10
Mercedeksen tallipäällikköä Ross Brawnia on kammettu viime viikkoina sivuun. Saksalaismerkin kausi on ollut paha pettymys, kun talli viime vuonna Brawnin nimellä voitti ylivoimaisen tuplamestaruuden.
Brasilian Grand Prix -varkolla Brawnilta on udeltu, pitääkö paikkansa, että Mercedes ostaa koko tallin itselleen ja maineikas tiimipäällikkö siirtyy vähempiarvoisiin tehtäviin.
Brawn myönsi, että huhut pitävät puolittain paikkansa.
– Niin tapahtuu, mutta ei vielä ensi vuonna. Tämä jää viimeiseksi työpaikakseni F1:ssä, Brawn totesi La Gazzetta dello Sport -lehdessä.
Brawnin johdolla Mercedes GP on analysoinut syyt tämän kauden pettymyksiin, motivoitunut huippuunsa ja aikoo ensi vuonna iskeä takaisin huipulle.
Nico Rosberg on näistäkin kantimista hankkinut vankat kannukset huipputason kuljettajana.
– Nico on tälläkin autolla pystynyt ajamaan hienon kauden. Olen pahoillani, ettemme pystyneet antamaan hänelle parempaa autoa, mutta hän saa sen varmasti ensi vuonna, Brawn sanoo.
Michael Schumacherin jatkamista Brawn on pitänyt koko ajan itsestään selvyytenä.
– Michael on yhä samanlainen kaveri kuin aiemminkin, entistä rennompi tosin. Mielestäni hän on vieläkin erinomainen kilpakuljettaja, Brawn sanoo.
Rosbergin kisa-insinöörinä työskennellyt Jock Clear on myös saamassa toisenlaisen pestin ensi vuodeksi.Shovlin ylenee Mercedeksen pääinsinööriksi
Mercedes Grand Prix ylentää Jenson Buttonin ja viimeksi Michael Schumacherin kilpainsinöörinä toimineen Andrew Shovlinin kisamiehistön pääinsinööriksi.
– Vaihdamme organisaatiota samaan suuntaan kuin Ferrarilla. Meillä tulee olemaan yksi vastaava pääinsinööri kahta kuskia varten, Schumacher paljasti.
– Uskon, että ensi vuonna voin tavoitella palkintopallia joissakin kisoissa, mutta vielä on turhan aikaista haaveilla mestaruudesta. Tekninen ero kärkeen on pienentynyt, mutta ei vielä tarpeeksi, Schumacher totesi saksalaismediassa.
TS/Rooma
Eli tällä varmistetaan, että tallilla on yksi yhteinen tavoite, eikä kahta keskenään kilpailevaa porukkaa. Tulkitkoon jokainen miten haluaa.– Vaihdamme organisaatiota samaan suuntaan kuin Ferrarilla. Meillä tulee olemaan yksi vastaava pääinsinööri kahta kuskia varten, Schumacher paljasti.