Joo tais käyttää.Se 1986 taisi olla se Hondan läpimurto vuosi ja silti Prost voitti.
Eikös -94 Benetton käyttänyt luistonestoa vaikka oli kielletty?
Kaudessa 1991 oli tietyllä tavalla samaa kuin kaudessa 2005. Alonso Sennan roolissa ja Kimi Mansellin. Alkukaudesta toinen todella vahva (Senna 4 voittoa, Alonso 3 voittoa + kolmossija), sen jälkeen toinen nopeampi mutta luotettavuusongelmat tekevät kuitenkin sen, ettei taistelu mene kovinkaan tiukaksi.Nämä eivät ole ihan yhtä selkeästi ei parhaita autoja kuin joku Keken 1982, Prostin 1986 tai Schumacherin 1994:
1983 Nelson Piquet. Renault ja ehkä myös Ferrari olivat parempia kuin Brabham.
1991 Ayrton Senna. Kauden alussa Senna oli McLarenilla selkeästi nopein, mutta ehkä kuitenkin Williams oli autona parempi.
Olihakohan Hill ja Coulthardikin yksinkertasesti liian hitaita tai varmoja??Tähän vois kyllä vielä heittää Schumin 1995 mestaruuden. Vaikka Benetton saikin nyt samat Renaultin myllyt, niin kyllä Williams oli nähdäkseni parempi auto. Paalulla ainakin olivat usein. Hill ja Coulthard eivät vaan olleet Schumacherin tasolla, minkä lisäksi Benettonilla taisi taktiikkapuoli olla paremmin hanskassa. Williams ja paskat taktiikat eivät siis ole mikään uusi juttu.
Niin joo..toi osottaa miten kova Alonso oli. Luonne tosin on mitä on..2005 Alonso - McLaren aivan selvästi parempi auto Bahrainin jälkeen, siitä kertoo aika-ajojen ja kisojen dominointi.
2006 Alonso - Ferrari viimeisen yhdeksän kisan ajan lähes ylivoimainen kuivalla ja sateella. Alonso voitti loppukaudesta kerran koska Schumin mylly antoi periksi Suzukassa.
Miten sitten autojen luotettavuus otetaan lukuun, vauhdillisestihan Renault oli vain alkukausien ajan nopein. 2005 tuo jakso kesti kolme kilpailua, 2006 sinne kauden puoliväliin. 2006 luotettavuus meni minusta sitten tasan kun se 2005 oli 100-0 Renault'lle.
No vaikka esimerkiksi siten, että jos mestaruuden voittaa muiden autojen huonon luotettavuuden ansiosta, niin kyllä oma auto on silloin ollut paras, jos se on pärjännyt myös nopeudessa.Miten sitten autojen luotettavuus otetaan lukuun, vauhdillisestihan Renault oli vain alkukausien ajan nopein.