Jan1
Well-known member
Seitsenkertaisille mestareille taitaa olla omat rangaistukset? Toivottavasti saa pitää joo.Kyllä itse uskon että Schumi saa pitää pallinsa.
Seitsenkertaisille mestareille taitaa olla omat rangaistukset? Toivottavasti saa pitää joo.Kyllä itse uskon että Schumi saa pitää pallinsa.
Jack Brabham nyt ainakin?Ja varmaan ensimmäinen kuljettaja, joka on ollut podiumilla kolmena eri vuosikymmenenä :thumbup:
Onneksi kastrointi ei ole rangaistusvaihtoehtona.Kyllä itse uskon että Schumi saa pitää pallinsa.
Totta. Anteeksi erheeni. :alppu:Jack Brabham nyt ainakin?
Nyt tuo sinnikkyys palkittiin eikä tuota kolmossijaa taideta häneltä viedä.Schumi toteaa nettisivuillaan Montrealin haaverin olevan vain osa lajia:
http://www.michael-schumacher.de/sites/en/news/news.html
Kaiken osuessa nappiin pitäsi veteraaninkin vielä taistella kärkisijoista. :thumbup:
On niitä huonon tuurin takia mennytkinTuurillahan se palkintokorokepaikka tuli, mutta kaikki lasketaan.
Karsean huono viikonloppu kerppenin rehtori Schumacherilla, heti kisan alussa kun tuli uusinta lämmittelykierros niin mies sammutti auton ruutuunsa koska luuli ettei uudelle lämmittelykierrokselle lähdetä ja kun keskeytti kisan myöhemmin, sen jälkeen oli Oskari Saaren mukaan naamapunasena hieman kisainssi Jock Clearia tentannut.
Nico on pitkässä juoksussa ollut nopeampi.Nopeamalla mersukuskeista on erittäin huono tuuri ja epäluotettava auto.
Voittaja-auto:tongue:Schumihan ois kai tosi korkeella pisteissä ellei Mersu ois ollu täyssusi.
Alkukaudesta. Nythän tuo on Williamsin ja Sauberin tasolla, ellei hitaampi.Voittaja-auto:tongue: